جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر لپ تاپ توشیبا

کارشناسان مرکز تعمیر لپ تاپ توشیبا با حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر با متدهای پیشرفته این حوزه و شیوه‌های عیب‌یابی صحیح آشنا گشته و از این راهرو توانسته‌اند بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه تعمیر لپ تاپ توشیبا ارائه نمایند. سرویس لپ تاپ توشیبا در این مرکز در پارت‌های تخصصی و مجزای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری انجام می‌پذیرد و تمامی خدمات ارائه شده، ضمانت‌شده و دارای گارانتی است.

گارانتی خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر لپ تاپ توشیبا به دلیل اطمینان مدیریت مرکز از تخصص و تبحر کارشناسان خویش می‌باشد. در این مرکز، تعمیر لپ تاپ توشیبا و انواع بردهای الکترونیکی با تجهیزاتی پیشرفته و مدرن همچون Bga Machine Ersa 550 ،Clean Room ، PC3000، TEXAS INSTRUMENTS EV 2300 و ابزارآلات لحیم کاری پیشرفته و روز دنیا انجام می‌پذیرد.

تعمیر لپ تاپ توشیبا

نمایندگی لپ تاپ توشیبا

بدون شک تایید می کنید که لپ تاپ محصولی کاربردی و مهم است که استفاده از آن به ویژه در سالهای اخیر رواج بسیاری داشته است. کاربران زیادی از این دستگاه برای انجام فرایندهای کاری و یا امور شخصی و روزمره خود استفاده می کنند. اما در صورت خرابی لپ تاپ چه باید کرد؟ بهترین کار، مراجعه به یک مرکز مجاز تعمیرات و ترمیم تخصصی دستگاه است. پرسنل نمایندگی لپ تاپ توشیبا با نهایت توان تخصصی و فنی در خدمت شما هستند تا لپ تاپ تان را به بهترین شکل، عیب یابی و ترمیم نمایند.

با مراجعه به شعب مختلف نمایندگی toshiba در تهران و کرج، خدمات و سرویس های جدید و با کیفیتی را در زمینه های فروش و تعمیر انواع مدل های لپ تاپ این برند دریافت خواهید کرد. عرضه جدید ترین لپ تاپ های توشیبا، تعمیرات تخصصی، تعمیر مادربرد، تعمیر کارت گرافیک، ترمیم و تعویض نمایشگر لپ تاپ، تعمیرات کیبورد، تعویض باتری لپ تاپ دل، تعویض مدارهای آسیب دیده، ویروس کشی، ارتقا سیستم عامل، رفع مشکلات نرم افزاری و اقداماتی از این دست، بخشی از خدمات نمایندگی مجاز لپ تاپ توشیبا در مرکز سخت افزار ایران هستند.

تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ توشیبا

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ توشیبا دارای آرشیو کاملی از قطعات اورجینال لپ تاپ توشیبا است. شما کاربران لپ تاپ توشیبا در صورت هرگونه آسیب سخت افزاری به لپ تاپ خود می توانید با مراجعه به نمایندگی لپ تاپ توشیبا، تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ خود را به متخصصان تعمیر لپ تاپ بسپارید. شما در صورت نیاز به تعویض قطعه لپ تاپ این اطمینان را خواهید داشت که این تعویض با قطعه اورجینال صورت خواهد پذیرفت.

برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های سخت افزاری لپ تاپ توشیبا شامل تعمیر و تعویض شارژر لپ تاپ، تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ، تعمیر و تعویض فن لپ تاپ، تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ، تعمیر و تعویض فلت لپ تاپ، تعمیر و تعویض کارت گرافیک لپ تاپ، تعمیر و تعویض ال ای دی و ال سی دی لپ تاپ، تعمیر و تعویض مادربرد لپ تاپ و … است. شما مشتریان گرامی نمایندگی تعمیرات لپ تاپ توشیبا این اطمینان را داشته باشد که کلیه خدمات با گارانتی تعمیرات ارائه می شود. نمایندگی توشیبا به هرگونه نارضایتی در زمینه تعمیرات پاسخگو خواهد بود تا روند تعمیرات با رضایت مشتری خاتمه یابد.

تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ توشیبا

نمایندگی لپ تاپ توشیبا علاوه بر ارائه خدمات در زمینه تعمیرات لپ تاپ توشیبا در حوزه سخت افزار، تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ توشیبا را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد این خدمات شامل نصب و ارتقاء انواع سیستم عامل ها بر روی لپ تاپ، ارتقا و آپگرید لپ تاپ در نمایندگی لپ تاپ توشیبا، نصب و ارائه تمامی درایورهای لپ تاپ، نصب و فروش انواع آنتی ویروس و فایروال اورجینال با قابلیت آپدیت از اینترنت، بازیابی و ریکاوری اطلاعات از دست رفته لپ تاپ، نصب انواع نرم افزارهای جانبی (تخصصی و غیر تخصصی)، بکاپ گیری از اطلاعات دستگاه و ذخیره آن، نصب استوریج های مختلف (اکسترنال و اینترنال) و … .می باشد.

تمام خدمات در مرکز تعمیرات لپ تاپ توشیبا به دست متخصصین ماهری صورت می پذیرد که در زمینه کاری خود از بهترین متخصصین تعمیر لپ تاپ کشور می باشند. این متخصصان دارای مدارک بین المللی در زمینه تعمیر لپ تاپ هستند و با انواع مشکلات نرم افزاری لپ تاپ آشنایی دارند. بنابراین می توانید لپ تاپ خود را با اطمینان خاطر به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ توشیبا بسپارید.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ توشیبا

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ توشیبا، عنوان مجموعه ای است که تخصصی ترین خدمات را در زمینه ترمیم این محصول به کاربران ارائه می دهد. این مرکز تحت نظر جمعی از مجرب ترین متخصصین و کارشناسان آی تی اداره می شود و تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری انواع مدل های لپ تاپ توشیبا را مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا انجام می دهد.

نظارت این کارشناسان بر فرایند ترمیم و نیز استفاده از پیشرفته ترین ابزار، تجهیزات و برنامه های تعمیرات لپ تاپ در این نمایندگی، باعث شده که انواع مشکلات این دستگاه در کوتاه ترین زمان برطرف گردد. نمایندگی تعمیر لپ تاپ Toshiba همچنین خدمات تعمیر این محصول در محل را نیز به کاربران ارائه می دهد که با مراجعه به سایر بخش های سایت می توانید از جزئیات این سرویس مطلع گردید.

تعمیر و تعویض قطعات لپ تاپ توشیبا

ToshibaService.ir یکی از مجهزترین و تخصصی ترین مراکز تعمیر لپ تاپ توشیبا تعمیر نوت بوک توشیبا و با بیش از ۲۰ سال سابقه و با حضور کادری متخصص و متعهد، خدمات خود را در زمینه تعمیرات فوق تخصصی کلیه قطعات لپ تاپ ( نوت بوک ) و انواع بردهای الکترونیکی محصولات توشیبا، در کوتاهترین زمان و با مناسب ترین هزینه ممکن همراه با ۵ ماه گارانتی تعمیرات به کلیه نهادها ، ارگانها ، سازمانها و مراکز اداری ، صنعتی ، بازرگانی ، خدماتی و کلیه هموطنان گرامی ارائه می نماید.

هدف نهایی مرکز تعمیر لپ ‌تاپ توشیبا ترمیم و تعمیر قطعات و لپ‌ تاپ‌ های معیوب توشیبا است. از این‌رو حتی‌ الامکان از تعویض قطعات اورجینالِ دستگاه خودداری می‌گردد. تا دستگاه کیفیت اولیه خود را از دست ندهد و بتواند با همان قطعات اصلی به کار خود ادامه دهد.

اما از سویی دیگر در صورتی که میزان نقص دستگاه بالا بوده و نیاز به تعویض برخی قطعات باشد ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که قطعات جایگزین از بالاترین سطح کیفی برخوردار باشند. (در صورت ارائه قطعه از سوی شرکت مبدأ از قطعات اورجینال و اصل در تعمیر لپ ‌تاپ استفاده خواهد شد). این امر به منظور پیشگیری از به کاربردن قطعات فِیک و تقلبی در لپ‌ تاپ توشیبا صورت می‌گیرد.

استفاده از قطعات تقلبی در زمان تعمیرِ دستگاه‌ها امری است که گاهاً در بسیاری از مراکز غیرمجاز اتفاق می‌افتد. این امر نه تنها سبب بروز اشکالات جدی در لپ تاپ خواهد شد، بلکه موجب استهلاک تجهیزات دیگر و خرابی کامل دستگاه می‌گردد. بنابراین در زمان انتخاب یک مرکز برای انجام تعمیرات لپ ‌تاپ توشیبا، هوشمندانه عمل کرده و تنها به نمایندگی‌های مجاز و معتبر تعمیر لپ ‌تاپ توشیبا مراجعه کنید.

خدمات تعمیر تخصصی لپ تاپ توشیبا

کاربران کلیه مدلهای لپ تاپ توشیبا می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال در دستگاه مورد استفاده خویش به نمایندگی رسمی توشیبا مراجعه کرده و تخصصی‌ترین سرویس های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با تعمیر لپ تاپ توشیبا را دریافت نمایند. تلاش کارشناسان تعمیر لپ تاپ در نمایندگی رسمی توشیبا بر آن است تا حتی‌الامکان از تعویض قطعات معیوب دستگاه‌های لپ تاپ خودداری ورزند تا دستگاه فرصت کار با قطعات اصلی خود را به بهترین نحو ممکن داشته باشد.

اما در شرایطی که قطعه معیوب کاملاً از کارافتاده باشد و امکان تعمیر آن نیز وجود نداشته باشد، چاره‌ای جز تعویض نخواهد بود. تعمیر و تعویض قطعات لپ تاپ در این مرکز صرفاً پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام خواهد شد. در بخش زیر به برخی از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ توشیبا اشاره خواهیم کرد.

تعویض کیبورد لپ تاپ توشیبا

گاهی شدت خرابی صفحه کلید لپ تاپ به اندازه ای است که امکان تعمیر آن وجود ندارد. در این صورت بهتر است به فکر تعویض کیبورد لپ تاپ توشیبا خود باشید. روند تعویض کیبورد در لپ تاپ به این ترتیب است که اول دستگاه خاموش شده و باتری از آن خارج می شود. سپس تعمیرکار پیچ های صفحه کلید را باز و خارها را با دقت جدا می کند. پس از جداسازی فلت کیبورد، صفحه کلید بیرون آورده می شود. در نهایت، صفحه کلید جدید نصب شده و اتصالات مطابق قبل بسته می شوند. البته توجه به این نکته هم ضروری است که کیبورد جدید باید حتما اورجینال بوده و با مشخصات دستگاه، همخوانی کامل داشته باشد. تیم تعمیرات لپ تاپ Toshiba توجه ویژه ای به این نکته دارند و تنها از صفحه کلید اورجینال استفاده می کنند.

نصب درایور لپ تاپ توشیبا

برای استفاده از قدرت اصلی لپ تاپ توشیبا و انجام فعالیت های دیجیتالی در آن، نصب درایورهای مختلف ضروری است. این درایورها زمانی باعث شکل گیری قابلیت های لپ تاپ خواهند شد که مراحل نصب آن ها را به طور کامل طی کرده باشید. در این مسیر اولین و مهم ترین مرحله، شناخت سخت افزار لپ تاپ است. برای مثال باید بدانید برند سازنده ی کارت گرافیک موجود در لپ تاپ چیست تا بتوانید درایور مناسب با آن را نصب کنید. به هر حال گاهی اوقات نصب و راه اندازی درایورهای لپ تاپ برای کاربران عادی دشوار است. با حضور در نمایندگی تعمیر لپ تاپ توشیبا می توانید طی مدت زمان کوتاهی شاهد نصب کلیه ی درایورهای لپ تاپ باشید.

ال سی دی لپ تاپ توشیبا

آیا می دانید چرا نمایشگر لپ تاپ دچار مشکل می شود؟ علت درست کار نکردن صفحه نمایش لپ تاپ چیست؟ پاسخ این سوالات در مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری خلاصه می شود. مثلا ویروسی شدن لپ تاپ، می تواند منجر به بروز مشکلاتی در نمایش تصویر شود. یا خرابی کارت گرافیک ممکن است مشکلاتی را در نحوه نمایش تصاویر ایجاد کند تا شما تصور کنید ال سی دی لپ تاپ توشیبا ایراد پیدا کرده است.

یکی از اصلی ترین دلایلی که به صورت مستقیم به خرابی ال سی دی لپ تاپ منجر می شود، ریختن آب یا هر نوع مایعات دیگری روی این قطعه است. در این حالت، رطوبت به داخل LCD نفوذ کرده و برد به شدت آسیب دیده و در مواردی ممکن است بسوزد. برد هایولتاژ، قطعه بسیار مهمی در LCD لپ تاپ است که در صورت آسیب دیدن، مشکلات جدی را در این قطعه به وجود می آورد. خرابی مادربرد، موجب نمایش خطوطی در تصویر شده و در نهایت، خرابی اینورتر نیز از جمله دلایلی است که در تعمیر لپ تاپ توشیبا بررسی می شود.

قاب لپ تاپ توشیبا

تعمیر قاب لپ تاپ توشیبا یا هر برند دیگری، زمانی انجام می شود که این بخش ترک خورده و یا شکسته باشد. البته گاهی هم پیش می آید که قاب کاملا از جا بیرون آمده باشد که در این صورت، ال سی دی را به شدت در معرض خطر قرار می دهد. ممکن است مثلا لپ تاپ از ارتفاع بیفتد یا به خاطر بی توجی، زیر پا بماند. گاهی هم یک شئ سنگین روی بدنه لپ تاپ می افتد و باعث شکستن یا ترک خوردن قاب می شود.

مسئله اصلی در این شرایط، فقط ظاهر دستگاه نیست و مهم تر از آن، حفاظت از قطعاتی مثل نمایشگر است. تعمیر قابل لپ تاپ در این شرایط، بستگی به شدت آسیب دیدگی این بخش دارد. اگر قاب ترک خورده و یا شکستگی زیاد نباشد، می توان آن را با روشهایی تعمیر کرد. اما گاهی شدت شکستگی قاب به اندازه ای است که جز تعویض آن، نمیتوان کار دیگری برای تعمیر لپ تاپ Toshiba انجام داد.

تعمیر مادربرد لپ تاپ توشیبا

در صورت تشخیص کارشناسان مرکز تعمیر لپ تاپ توشیبا مبنی بر امکان تعمیر و بازسازی مادربرد، این قطعه پس از انجام هماهنگی‌های موردنیاز به بخشِ مرکز تعمیر مادربرد لپ تاپ توشیبا ارسال می‌گردد. در این مرکز آرشیوی جامع از تجهیزات و قطعات جانبی مورد نیاز جهت تعمیر مادربرد لپ تاپ در اختیار کارشناسان تعمیر قرار داده شده است تا این قطعه به بهترین نحو ممکن به سطح کیفی اولیه و کارخانه‌ای ارتقاء یابد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در این‌باره می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیر لپ تاپ توشیبا تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید. مرکز تعمیرات لپ تاپ Toshiba با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، يكي از شركت‌هاي حال حاضر کشور است که در زمينه ارائه‌ی خدمات تخصصی و فوق تخصصی رايانه‌اي – نظیر تعمیر مادربرد لپ تاپ – مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمينه‌هاي مختلفِ فناوري اطلاعات عرضه می‌دارد.

تعمیر فلت لپ تاپ توشیبا

در تعمیر فلت لپ تاپ، قرار گرفتن فلت در جای اصلی خود بسیار اهمیت دارد. در صورتی که فلت در جای دیگری قرار گیرد –یعنی جایی جز مکان اصلی آن-  ممکن است این کار منجر به له شدگی، پارگی یا آسیب فلت شود. بعلاوه ممکن است در اثر برخورد سیمهای فلت دستگاه، لپ تاپ شما دچار اتصالی شده و در نهایت مادربرد دستگاه آسیب ببیند. از این رو پیشنهاد می‌شود تعویض فلت لپ تاپ را به مراکز مجاز و کارشناسان این حوزه بسپارید.

نکته دیگر آنکه فلت انتخابی جهت تعویض می‌بایست با در نظر داشتن نوع صفحه نمایش انجام شود. در صورتی که صفحه نمایش لپ تاپ از نوع LCD باشد فلت انتخابی می‌بایست فلت LCD و در صورتی صفحه نمایش لپ تاپ از نوع LED باشد فلت انتخابی می‌بایست از نوع LED باشد. تخصصی‌ترین سرویس‌‌های مرتبط با این بخش از دستگاه با حضور در مرکز تعمیر لپ تاپ توشیبا قابل دریافت است.

تعمیر فن لپ تاپ توشیبا

صدای فن لپ تاپ در حالت عادی بسیار کم است و تا زمانی که گوش را به آن نزدیک نکنید متوجه آن نخواهید شد، اما وقتی صدای منظم تق تق از لپ‌تاپ شنیده شود و خصوصا چنانچه دمای لپ تاپ و گرمای تولید شده توسط آن بطور واضحی غیر‌عادی باشد، ممکن است فن لپ تاپ آسیب دیده و نیازمند تعمیر باشد. در شرایطی که فن کاملاً خراب شده و امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد، تعویض فن لپ تاپ توشیبا بهترین گزینه خواهد بود.

چون هم هزینه چندانی ندارد و هم استفاده از یک فن نو، تأثیر بسزایی در افزایش عمر مفید سایر قطعات دارد. در غالب لپ تاپ های امروزی، دسترسی به باتری لپ تاپ صرفاً پس از خارج کردن تمامی قطعات پشت بدنه از جمله مادربرد میسر می‌گردد. از همین رو توصیه می‌شود در صورت عدم داشتن مهارت در تعویض و تعمیر فن لپ تاپ، از دستکاری لپ تاپ خودداری کرده و به یکی از مراکز تعمیرات لپ تاپ توشیبا مراجعه نمایید.

تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ توشیبا

تعمیرات صفحه نمایش لپ تاپ توشیبا و تعویض آن یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی توشیبا است که به دلیل استفاده از سازگارترین تجهیزات مرتبط با این دستگاه در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. شما کاربران گرامی می توانید با مشاهده هر گونه اختلال درعملکرد و ساختار صفحه نمایش لپ تاپ خود به این مرکز مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

کارشناسان ما در مرکز تعمیر لپ تاپ توشیبا پس از عیب یابی صحیح و کارشناسانه و بررسی تخصصی این بخش از دستگاه، امکان تعویض و یا تعمیر آن را با شما در میان گذاشته و با اتمام تعمیرات، دستگاهی کامل و بی عیب و نقص به شما تحویل می دهند.

کیفیت خدمات در مرکز تعمیرات لپتاپ توشیبا

از آنجا که مرکز تعمیر لپ تاپ توشیبا به آرشیوی مجهز از قطعات جانبی دسترسی دارد، به راحتی قادر است همه انواع اختلالات را برطرف سازد. چنانچه تعمیر قطعه ای امکان نداشته باشد و قطعه به طور کلی از دور خارج شده باشد، هیچ جای نگرانی برای کاربر نیست، زیرا مرکز تعمیرات لپتاپ توشیبا خود موظف است تا قطعه جایگزین اصل و اوریجینال را برای برطرف سازی مشکل دستگاه تهیه و استفاده کند.

لازم است متذکر شویم که صفر تا صد مسئولیت تعمیر و تعویض قطعات بر عهده مرکز و کارشناس است و به هیچ عنوان کاربر درگیر تهیه قطعه جایگزین نخواهد شد. به همین دلیل است که این مرکز در شمار بهترین ها و برترین های تعمیرات لپتاپ توشیبا شناخته شده است، زیرا به هیچ عنوان از زیر بار مسئولیت های خود شانه خالی نمی کند و همواره در تلاش است تا رضایت مشتری را از آن خود سازد.

سوالات متداول تعمیرات توشیبا

کارشناسان حاضر در نمایندگی توشیبا دانشِ تخصصی تعمیرات را با حضور در دوره‌های حرفه ‌ای تعمیر و اخذ گواهینامه‌ های بین ‌المللی کسب نموده‌اند، از این‌رو به جرأت می‌توان گفت، از معدود مجموعه‌های متخصص در حوزه فعالیت خویش هستند که قادر به ارائه بالاترین سطح کیفی در زمینه تعمیر و فروش محصولات توشیبا می باشند.

لیکن دستیابی به این سطح از تخصص و کیفیت صرفاً به دلیل مهارت و کاردانی اعضای این مرکز نیست؛ نقطه ثقل دیگر این مجموعه در ارتقاء سطح کیفی خدمات، تجهیزات و امکانات پیشرفته تعمیر و فروش است که در اختیار مهندسان نمایندگی توشیبا قرار داده شده است. کارشناسان ما در بخش زیر پاسخگوی سوالات متداول تعمیرات توشیبا خواهند بود.

یکی از مشکلاتی که برای لپ تاپ ها رخ می دهد و نگرانی های بسیاری را به بار می آورد، روشن نشدن کلی سیستم است. این مشکل می تواند دارای دلایل جزیی و کلی متعددی باشد. معمولا در چنین شرایطی برای دوباره روشن کردن لپ تاپ توشیبا یا هر برند دیگری کاربر مرتبا دکمه ی پاور سیستم را می فشارد. اما این کار هیچ فایده ای نخواهد داشت. پیشنهاد می کنیم ابتدا به سراغ شارژر لپ تاپ بروید و آن را بررسی کنید. اگر به نظر فرسوده می رسد، وقت آن رسیده است که شارژر جدیدی تهیه کنید. دقت داشته باشید که به هیچ عنوان نباید برای تست سلامت کابل شارژ لپ تاپ از شارژر لپ تاپ دیگری استفاده کنید. این کار خرابی های زیادی را به دنبال خواهد داشت.

ایرادات مادربرد، باتری و مانیتور سیستم نیز می توانند از علل فنی روشن نشدن لپ تاپ توشیبا باشند. نمایندگی تعمیرات لپ تاپ توشیبا مناسب ترین گزینه برای برطرف سازی چنین ایراداتی می باشد. کافی است با ما تماس بگیرید و از سرویس های پذیرش در محل این مرکز استفاده کنید.

هنگ کردن لپ تاپ در اغلب اوقات دارای یک علت نرم افزاری است. اگر نرم افزارهای سنگین متعددی را در پس زمینه باز نگه دارید، پیدایش مشکل هنگ کردن طبیعی است، به خصوص اگر CPU سیستم مورد بحث نیز چندان قوی نباشد. کاهش فضای خالی رم و پر بودن هارد دیسک نیز باعث کندی نرم افزاری لپ تاپ و هنگ آن می شود.

اگر نرم افزار ناشناسی هم در لپ تاپ وجود دارد، باید آن را بررسی کنید. بسیاری از بد افزارهای مختلف بدون آگاهی کاربر بر روی رایانه ها نصب می شوند و با ویروس های گوناگون اختلالات زیادی را به بار می آورند. البته در این بین ایرادات سخت افزاری خاصی هم وجود دارند CPU را تحت تاثیر قرار داده و به هنگ کردن لپ تاپ ختم می شوند. به هر حال مشکل هر چه که باشد در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ توشیبا به بهترین شکل ممکن برطرف خواهد شد.

خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ توشیبا یا هر برند دیگری ریشه در مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری فراوانی دارد. معمولا این مشکل زمانی رخ می دهد که در حال استفاده از یکی قابلیت های نرم افزاری لپ تاپ هستید. در این حالت مسلما نگرانی هایی شکل می گیرد که آیا لپ تاپ اقدامات نرم افزاری نیمه کاره ی شما را ثبت و ضبط کرده است یا خیر. جای نگرانی نیست. ویندوز در نسخه های امروزی خود تمامی مراحل انجام شده را برای شما بازیابی خواهد کرد. اما این مسئله دلیل بر دوباره خاموش نشدن سیستم نمی شود. ممکن است پس از ریستارت در عرض چند دقیقه دوباره لپ تاپ خاموش شود.

ریشه ی اصلی این خاموشی می تواند در بالا رفتن بیش از اندازه ی دمای لپ تاپ و خرابی فن خلاصه شود. اما ویروس بدافزارها، اختلالات درایورهای گرافیک نیز باعث و بانی خاموشی ناگهانی لپ تاپ می باشند. متاسفانه احتمال وجود ایرادات جدی تری هم وجود دارد. خرابی مادربرد، کارت گرافیک و CPU برخی از دلایل فنی خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ است. برای کنترل این موقعیت ادامه ی استفاده از لپ تاپ را کنسل نمایید. کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ توشیبا طی اعمال مراحل ریزبینانه کلیه ی احتمالات را سنجیده و مشکل خاموشی ناگهانی سیستم را برطرف می سازند. خاطرنشان می نماییم که اگر در این بین به تعویض قطعه ی خاصی نیاز باشد؛ به طور حتم از نمونه های اورجینال سازگار استفاده می شود.

برطرف سازی ایرادات مشکل آبخوردگی لپ تاپ به دو بخش کلی تقسیم می شود:

 1) اقدامات اولیه و نجات لپ تاپ

 2) تعمیرات تخصصی لپ تاپ

البته باید سعی کنید همواره از پیدایش مشکل آبخوردگی لپ تاپ توشیبا یا دیگر برندهای موجود در بازار جلوگیری کنید. نفوذ مایعات به درون لپ تاپ موجب سولفاته شدن و سوختگی بسیاری از اجزای ریز و درشت دستگاه می شود و گاهی هزینه های زیادی را به بار می آورد. البته نمایندگی تعمیرات لپ تاپ توشیبا هزینه ی ترمیم معضل نفوذ آب را در مناسب ترین تعرفه ی قیمتی قرار داده است. اما باید بلافاصله پس از بروز این مشکل از گسترش خرابی ها جلوگیری کنید. برای این کار سریع سیستم را خاموش کنید. کابل های شارژ یا دستگاه های جانبی را جدا کنید و سپس بدون فوت وقت باتری را از درون دستگاه بیرون بکشید. در مرحله ی بعد پس از خشک کردن آب سطح لپ تاپ، آن را  برعکس کنید و اجازه دهید تا 24 ساعت در هوای آزاد خشک شود.

برخی از راه حل های مشکل مربوط به وای فای و بلوتوث لپ تاپ توشیبا عبارتند از:

  • بررسی تنظیمات مربوط به وای فای و بلوتوث
  • آپدیت کردن درایورهای مربوط به وای فای و بلوتوث
  • بررسی اتصالات مربوط به وای فای و بلوتوث
  • تعویض کارت شبکه در صورت خرابی

دیگر خدمات واحد تعمیر لپ تاپ توشیبا

خدمات واحد تعمیر لپ تاپ توشیبا محدود به مورد خاصی نیست و تمامی اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه را شامل می گردد. برخی از خدمات واحد تعمیر لپ تاپ توشیبا عبارت است از:

  • تعمیر مادربرد لپ تاپ توشیبا
  • نصب نرم‌افزارهای سازگار با ساختار لپ تاپ توشیبا
  • بررسی همه جانبه‌ قطعات الکترونیکی و تعویض آنها در صورت لزوم
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی کارت گرافیک، مودم، پاور و…
  • گشایش و به‌روز رسانی انواع پسورد بایوس و هارد در لپ تاپ توشیبا
  • به‌روز رسانی انواع بایوس لپ تاپ توشیبا و نیز گشایش قفل لپ تاپ توشیبا
  • نصب ویندوز، درایورها و کلیه نرم‌افزارهای عمومی و تخصصی لپ تاپ توشیبا
  • تعمیر و ترمیم شکستگی در ناحیه‌ لولا و قاب و نیز تعویض قاب انواع لپ تاپ توشیبا
  • خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض صفحات نمایش اعم از LCD و LED انواع لپ تاپ توشیبا
  • ترمیم و تعمیر هارد دیسک لپ تاپ توشیبا وایو (مکانیکی و الکترونیکی)… سیلندر، برد، رفع بدسکتور
  • بررسی و کنترل فن‌ها و درایوهای نوری
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی مادربرد
  • بازیابی اطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک
  • تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لپ تاپ توشیبا
  • تعمیرات کی‌بورد و تعویض کی‌بورد انواع لپ ‌تاپ (نوت بوک)
  • تعمیر تخصصی انواع شارژر لپ تاپ توشیبا (آداپتور لپ تاپ توشیبا)
  • بررسی و کنترل اجزای رایانه شامل: اتصالات، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
  • بررسی همه جانبه هارد از نظر صحت سیلندر و مکانیک هارد لپ تاپ توشیبا
  • بررسی همه جانبه‌ی صفحه نمایش لپ تاپ توشیبا به منظور پیشگیری از سوختگی پیکسل یا ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات های‌ولتاژ و …
  • تعمیرات و بازیابی باتری انواع لپ تاپ توشیبا وایو (تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیر برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و.. )

ارتقا لپ تاپ توشیبا

بطور کلی ارتقا لپ تاپ، از هر برندی که باشد، محدودیت های زیادی دارد. اما این محدودیت ها دقیقا به چه شکل و در کدام بخش ها هستند؟ یکی از این محدودیت ها، ساختار لپ تاپ و فشردگی قطعات است. همانطور که می دانید لپ تاپ کیس ندارد و تمام قطعات آن در فضایی کوچک نصب شده اند. بیشتر قطعات هم لحیم شده اند و باز و بسته کردن آنها مشکل است.

محدودیت دیگری که در زمینه ارتقا لپ تاپ توشیبا وجود دارد، این است که بعد از باز کردن قطعات، دستگاه از حالت گارانتی خارج می شود. البته این بیشتر شامل دستگاه های جدید است و لپ تاپ های قدیمی که مهلت گارانتی آنها به پایان رسیده، چنین محدودیتی ندارند. ظرافت قطعات، مسئله دیگری است که متخصصین تعمیرات لپ تاپ توشیبا توجه بسیاری به آن دارند. این ویژگی باعث شده که باز و بسته کردن قطعات و تعویض آنها نیاز به مهارت بسیار بالا و البته ابزار و دستگاه های مخصوص داشته باشد. ارتقا رم و هارد در لپ تاپ توشیبا انجام شده  و متاسفانه ارتقا گرافیک و cpu  لپ تاپ توشیبا در اکثر مدل ها امکان پذیر نیست.

عیب یابی لپ تاپ توشیبا

عیب یابی لپ تاپ توشیبا اقدامی تخصصی است که در نمایندگی توشیبا در سراسر ایران انجام می شود. بر اثر بروز مشکلات مختلف، ممکن است قطعات و بخش های سخت افزاری و یا نرم افزاری لپ تاپ دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر داشته باشند. تداوم خرابی این قطعات منجر به بروز مشکلات و اختلالات جدی تر در دستگاه شده و هزینه های سنگینی روی دست کاربران می گذارد.

به همین علت لازم است که این قطعات در اسرع وقت و توسط یک تکنسین مجرب، عیب یابی گردد. متخصصین تعمیرات لپ تاپ در نمایندگی مجاز توشیبا، ضمن برخورداری از مهارت و تجربه کافی در این حوزه، عیب یابی لپ تاپ توشیبا را در سطحی تخصصی انجام می دهند. به این ترتیب شما کاربران گرامی می توانید از تعمیر اصولی و درست قطعاتی همچون: کیبورد، ال سی دی، رم، هارد، مادربرد، cpu و … و همچنین رفع مشکل بخش های نرم افزاری لپ تاپ خود اطمینان کامل داشته باشید.

عیب یابی و رفع مشکلات لپ تاپ توشیبا به شرح ذیل انجام می شود :

مشکلات لپ تاپ توشیبا

  • رفع مشکلات مدار POWERING
  • رفع مشکلات مدار SOUND  و مدار LAN
  • رفع مشکلات مدار RTC و  مدار  CLOCK
  • بازیابی اطلاعات لپ ‌تاپ با دستگاه PC3000
  • رفع مشکلات مدار PWM و مدار تأمین‌کننده ولتاژ CPU
  • رفع مشکلات مدار باک شارژر، گرافیگ، چیپ شمالی و جنوبی و … .
  • تعمیر و تعویض انواع مودم لپ تاپ توشیبا
  • گردگیری کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لپ تاپ توشیبا
  • روغن‌کاری کلیه فن‌ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • تعمیرات فوق‌تخصصی انواع درایوهای نوری لپ تاپ توشیبا (رفع مشکلات مکانیکی و الکترونیکی)
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه‌سازی و افزایش سرعت نرم‌افزارهای کاربردی در لپ تاپ توشیبا
  • تعمیر لپ تاپ توشیبا در بخش گرافیکی و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ لپ تاپ توشیبا (VGA)

تعویض قطعات لپ تاپ توشیبا

تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لپ تاپ توشیبا / بررسی و کنترل اجزای رایانه شامل: اتصالات، منبع تغذیه و کابلهای اتصال / بررسی و کنترل فن‌ها و درایوهای نوری / کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی مادربرد / کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی کارت گرافیک، مودم، پاور و… / روغن‌کاری کلیه فن‌ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک /

 گردگیری کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لپ تاپ توشیبا / انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه‌سازی و افزایش سرعت نرم‌افزارهای کاربردی در لپ تاپ توشیبا / تعمیرات فوق‌تخصصی انواع درایوهای نوری لپ تاپ توشیبا (رفع مشکلات مکانیکی و الکترونیکی) / تعمیرات لپ تاپ توشیبا در بخش گرافیکی و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ لپ تاپ توشیبا (VGA) / تعمیر و تعویض انواع مودم لپ‌ تاپ توشیبا /

 تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA ) / رفع مشکلات مدار SOUND  و مدار LAN / رفع مشکلات مدار  RTC و  مدار  CLOCK / رفع مشکلات  مدار POWERING / رفع مشکلات  مدار PWM و مدار تأمین‌کننده ولتاژ CPU / رفع  مشکلات مدار باک شارژر، گرافیگ، چیپ شمالی و جنوبی و … .

تعمیر لپ تاپ توشیبا و دیگر واحدهای تعمیرات توشیبا

مرکز تعمیر لپ تاپ توشیبا دارای دو ویژگی منحصر به فرد می‌باشد که آن را از دیگر سازمان‌های هم‌ردۀ خود متمایز ساخته است. ویژگی نخست بهره‌مندی از کارشناسان و مهندسان جوان اما مجرب و متخصص است که به دلیل سال‌ها تجربه در حوزه تعمیر لپ تاپ توشیبا ، قادر به رفع و حل غالب مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری لپ تاپ‌ های توشیبا می‌باشند.

ویژگی دوم برخورداری این مرکز از آرشیو مجهزی است که تمامی قطعات جانبی دستگاه‌های توشیبا را در خود جای داده است. این آرشیو، سبب سرعت‌بخشی به روند تعمیر و تحویل در نمایندگی توشیبا (بخش تعمیرات توشیبا) می‌گردد و از اتلاف وقت مشتریان گرامی که -ممکن است برای خرید قطعات جانبی صرف گردد،- جلوگیری می‌کند. دیگر واحدهای تعمیرات توشیبا در بخش زیر معرفی می گردند.

اخبار لپ تاپ توشیبا و دیگر خبرها

استفاده از قطعات تقلبی در زمان تعمیرِ دستگاه‌ها امری است که گاهاً در بسیاری از مراکز غیرمجاز اتفاق می‌افتد. این امر نه تنها سبب بروز اشکالات جدی در لپ تاپ خواهد شد، بلکه موجب استهلاک تجهیزات دیگر و خرابی کامل دستگاه می‌گردد. بنابراین در زمان انتخاب یک مرکز جهت تعمیر لپ ‌تاپ توشیبا هوشمندانه عمل کرده و تنها به نمایندگی‌های مجاز و معتبر تعمیر لپ ‌تاپ توشیبا مراجعه کنید.

مرکز تعمیر لپ تاپ توشیبا یکی از مراکز مجاز و استاندارد جهت دریافت خدمات تخصصی مرتبط با این دستگاه است که تخصصی ترین سرویس های این حوزه را با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات ارائه می دارد. اخبار لپ تاپ توشیبا و دیگر خبرها از طریق فضای زیر قابل پیگیری است.

مقالات لپ تاپ توشیبا و دیگر مقالات

نمایندگی توشیبا با تجهیز کارشناسان خویش به امکاناتِ پیشرفتۀ فروش و تعمیر توانسته است خود را به عنوان یکی از مراکز پیشرو در این دو حوزه مطرح سازد. نمایندگی توشیبا در بخش «فروش» عرضه‌کنندۀ تمامی تولیدات کمپانی توشیبا و در بخش «خدمات پس از فروش» ارائه‌دهندۀ تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات توشیبا به ویژه تعمیر لپ تاپ توشیبا است.

خدمات ارائه شده در این مرکز، محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات کمپانی توشیبا را در برمی‌گیرد؛ خدمات ارائه شده در این مرکز دربردارنده محصولاتی نظیر تبلت، نوت‌بوک، فتوکپی، پرینتر، تلفن همراه، هارددیسک، تلویزیون و … هستند. تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهای جهانی است که از سوی شرکت‌ سازنده مطرح شده‌اند. مقالات لپ تاپ توشیبا و دیگر مقالات از طریق فضای زیر قابل دسترسی هستند.

انواع لپ تاپ توشیبا و دیگر محصولات توشیبا

کارشناسان ما در مرکز تعمیر لپ تاپ توشیبا با معرفی و عرضه هر لپ تاپ جدید از سوی این کمپانی پیشرو و محبوب به بررسی و واکاوی آن پرداخته و به استخراج ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آن می پردازند. این کار منجر به تدوین جدیدترین متدهای تعمیر و سرویس لپ تاپ گشته و سبب می گردد تا دستگاه های معیوب به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت تعمیر و ترمیم شوند. انواع لپ تاپ توشیبا و دیگر محصولات از طریق فضای زیر معرفی خواهند گشت.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا با تجهیز کارشناسان خویش به امکاناتِ پیشرفتۀ فروش و تعمیر توانسته است خود را به عنوان یکی از مراکز پیشرو در این دو حوزه مطرح سازد. نمایندگی توشیبا در بخش «فروش» عرضه‌کنندۀ تمامی تولیدات کمپانی توشیبا و در بخش «خدمات پس از فروش» ارائه‌دهندۀ تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات توشیبا است.

خدمات ارائه شده در این مرکز، محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات کمپانی توشیبا را در برمی‌گیرد. خدمات ارائه شده در این مرکز دربردارنده محصولاتی نظیر تبلت، نوت‌بوک، فتوکپی، پرینتر، تلفن همراه، هارددیسک، تلویزیون و … هستند. تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهای جهانی است که از سوی شرکت‌ سازنده مطرح شده‌اند.

لینک های مفید

تعمیر لپ تاپ ایسوس / تعمیر لپ تاپ اپل / تعمیر لپ تاپ دل / تعمیر لپ تاپ اچ پی /  تعمیر لپ تاپ لنوو / تعمیر لپ تاپ ال جی / تعمیر لپ تاپ سامسونگ / تعمیر لپ تاپ شارپ / تعمیر لپ تاپ سونی / تعمیرات لپ تاپ توشیبا / تعمیر لپ تاپ پاناسونیک / تعمیرگاه مرکزی مادربرد / تعمیرگاه مرکزی بازیابی اطلاعات / تعمیرگاه مرکزی آل این وان / تعمیرگاه مرکزی تی وی مانیتور / تعمیرگاه مرکزی ویدئو پروژکتور / مرکز سخت افزار ایران / تعمیرگاه مرکزی نوت بوک / تعمیرگاه مرکزی لپ تاپ / تعمبرگاه مرکزی موبایل / تعمیرگاه مرکزی تبلت / تعمیرگاه مرکزی دستگاه کپی / تعمیرات لپ تاپ اپل / تعمیرات لپ تاپ ایسوس / تعمیرات لپ تاپ ایسر / تعمیرات لپ تاپ دل / تعمیرات لپ تاپ اچ پی / تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو / تعمیرات لپ تاپ لنوو / تعمیرات لپ تاپ پاناسونیک / تعمیرات لپ تاپ توشیبا / تعمیرات لپ تاپ شارپ / مرکز تعمیرات نوت بوک / تعمیرات لپ تاپ سونی / تعمیرات لپ تاپ سامسونگ / تعمیرات لپ تاپ اپل / تعمیرات لپ تاپ ایسوس / تعمیرات لپ تاپ ایسر / تعمیرات لپ تاپ دل / تعمیرات لپ تاپ اچ پی / تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو / تعمیرات لپ تاپ لنوو / تعمیرات لپ تاپ پاناسونیک / تعمیرات لپ تاپ توشیبا / تعمیرات لپ تاپ شارپ / تعمیرات لپ تاپ ال جی / مرکز تعمیرات نوت بوک / تعمیرات لپ تاپ سونی / تعمیرات لپ تاپ سامسونگ / تعمیر لپ تاپ ایسوس / تعمیر لپ تاپ اپل / تعمیر لپ تاپ دل / تعمیر لپ تاپ اچ پی /  تعمیر لپ تاپ لنوو / تعمیر لپ تاپ ال جی / تعمیر لپ تاپ سامسونگ / تعمیر لپ تاپ شارپ / تعمیر لپ تاپ سونی / تعمیر لپ تاپ پاناسونیک

Rate this post