جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

مین برد تلویزیون توشیبا

مین برد تلویزیون توشیبا  قطعه ای است که بخش سیستم کنترل و پردازنده (CPU) در آن قرار دارد. البته قطعات مختلف دیگری در این برد جاسازی می شوند؛ مانند قطعات بخش تیونینگ و خروجی صدا یا حتی فیش های خروجی و ورودی دستگاه. با توجه به ساختار SMD مین برد تلویزیون و با در نظر گرفتن ارزش بیشتر این برد نسبت به سایر قطعات داخلی دستگاه، تعمیر مین برد تلویزیون توشیبا بسیار پر اهمیت و حیاتی است. زیرا واضح است که خرابی آن گریبان گیر تمام قطعات و اجزای تلویزیون توشیبا خواهد شد.

 این در حالی است که در طراحی های اولیه تلویزیون های توشیبا،  مین برد فقط شامل قطعات بخش سیستم کنترل و پردازنده اصلی دستگاه بود، کم کم با پیشرفت تکنولوژی و با استفاده از فناوری های نوین و انحصاری و با استفاده بیشتر از آی سی ها، قطعات بخش صدا، فیش های ورودی و خروجی، بخش تیونینگ هم به آن اضافه شد.

مین برد تلویزیون توشیبا

تعمیر مین برد تلویزیون توشیبا

به دلیل دخالت مین برد در همه کارکردهای تلویزیون می توان تمام ایرادهای ایجاد شده در تلویزیون توشیبا را به خرابی مین برد تلویزیون نسبت داد. برای مثال این ایراد که چراغ استندبای روشن نمی شود، عموما به دلیل خرابی برد پاور تلویزیون است، در حالی که خرابی بخش سیستم کنترل دستگاه هم می تواند حالت مشابهی را در تلویزیون ایجاد کند.

در هر صورت برای تعمیر مین برد تلویزیون توشیبا باید مسیری اختصاص و درست را انتخاب کنید. انتخاب این مسیر جز با یک عیب یابی دقیق و ریشه یابی درست امکان پذیر نخواهد بود. در واحد اختصاصی تعمیر تلویزیون توشیبا،  تعمیرات مین برد با دستگاه های تعویض چیب مدرن و پیشرفته انجام می شود.

وظایف برد اصلی تلویزیون توشیبا

با ایجاد و انتقال ولتاژ استندبای از برد پاور، بخش سیستم کنترل مین برد تلویزیون توشیبا روشن می شود. وظیفه سیستم کنترل، کنترل و مدیریت بخش های مختلف دستگاه مانند کنترل و سوئیچ صدا و تصویر و همچنین وردی و خروجی ها،دریافت فرمان از ریموت کنترل و کلیدهای دستگاه و موارد مشابه  است.

با روشن شدن سیستم کنترل چراغ جلوی تلویزیون توشیبا به رنگ قرمز در می آید که نشانه آماده به کار بودن دستگاه است. با صدور فرمان پاور، بخش سیستم کنترل به برد پاور فرمان روشن شدن کامل را می دهد و سایر قسمت های دستگاه مانند بک لایت، تی کان ، پردازنده اصلی  و … کار خود را آغاز می کنند.

مشکلات ناشی از خرابی مین برد در تلویزیون توشیبا

  • ایجاد خطوط رنگی عمودی روی تصویر تلویزیون
  • قطع شدن بک لایت تلویزیون
  • روشن و خاموش شدن تلویزیون
  • قطع شدن تصویر تلویزیون

تعمیر تلویزیون توشیبا

تلویزیون در حوزه محصولات صوتی و تصویری توشیبا است. این محصول در مدل های مختلفی تولید می شود. ال سی دی، ال ای دی، پلاسما و … . هر کدام نیز ساختار انحصاری خود را دارند. در تعمیرگاه تخصصی تلویزیون توشیبا، هر تکنسین تنها در حوزه کاری خود فعالیت می کند.

این تعمیرکاران به دلیل آنالیز و واکاوی انواع مختلفی از تلویزیون های توشیبا به خوبی با ساختار آنها آشنایی دارند و می توانند با یک عیب یابی دقیق، مسیر درست تعمیر و ترمیم را انتخاب و اجرا کنند. در این تعمیرگاه همه نوع امکانات برای ارائه خدماتی منحصر به فرد فراهم است.

واحد های تعمیرات توشیبا

کمپانی توشیبا در زمینه تولید انواع لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، ماشین های اداری و انواع کالاهای هوشمند فعالیت دارد. هر یک از این مجموعه ها زیر مجموعه های گوناگونی دارند که به تعمیر و ترمیم و عیب یابی محتاج هستند. در هر یک از واحد های تعمیرات توشیبا ابزار و دستگاه های مدرن و پیشرفته فراهم است که مسیر عیب یابی و تعمیر را هموار می سازد.

تعمیرکاران هر واحد تنها در حوزه تخصصی خود فعالیت می کنند و می توانند بهترین سرویس را به کاربران ارائه دهند. برای تعویض هم هیچ جای نگرانی نیست. آرشیوی مجهز از قطعات جانبی در اختیار تعمیرکاران است که با امنیت بالا سرویس های حوزه تعویض را نیز حمایت و پشتیبانی می کند.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا یکی از معدود نمایندگی های مجاز و معتبری است که در زمینه فروش و خدمات پس از فروش فعالیتی گسترده و منحصر به فرد دارد. این نمایندگی با رعایت همه قوانین درون مرزی و برون مرزی تلاش می کند رضایت کاربران را در هر سطحی و با هر توقعی تامین کند.

در تنها نمایندگی توشیبا در ایران می توانید به کمک خدمات پس از فروش اصل و شرکتی، خرید خود را بیمه کنید. به علاوه خواهید توانست با استفاده از امکانات و تسهیلات جانبی و اختصاصی نمایندگی رسمی توشیبا، انتخابی درست و به جا داشته باشید. اصل مشتری مداری و رعایت حقوق تمام و کمال کاربر مهمترین فاکتور هایی است که در نمایندگی رسمی توشیبا مورد توجه قرار می گیرد.

بر همین اساس است که امکانات گسترده ای در اختیار کاربران خود قرار داده ایم تا تامین کننده صفر تا صد نیاز های آنها باشیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را جویا شوید.

اخبار، اطلاعات، مقالات مرتبط و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی توشیبا را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

محصولات توشیبااطلاعات بیشتر »
سوالات متداول توشیبااطلاعات بیشتر »
اخبار توشیبااطلاعات بیشتر »
مقالات توشیبااطلاعات بیشتر »
Rate this post