جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

هارد دیسک های جدید کمپانی توشیبا

هارد دیسک های جدید کمپانی توشیا در سه مدل N300 و S300 و V300 روانه بازار شدند. کمپانی توشیبا مدل های‌ جدیدی از هارد دیسک‌های مغناطیسی که امکان اطمینان بالا (High-Reliability) برای استفاده در «سیستم‌های ذخیره‌سازی متصل به شبکه» (NAS) را دارند، معرفی کرد.

هارد دیسک های جدید کمپانی توشیبا تا ۸ ترابایت ظرفیت خواهند داشت و از لحاظ عملکرد در گروه بهترین هارد دیسک‌های مغناطیسی ۳.۵ اینچی جهان قرار دارند.

هارد دیسک های جدید کمپانی توشیبا

هارد دیسک مغناطیسی N300 توشیبا چه قابلیت هایی دارد؟

هارد دیسک اینترنال «N300» یکی از هارد دیسک های جدید کمپانی توشیبا  است. هارد دیسک مغناطیسی N300 توشیبا، یک هارد دیسک اینترنال ۳٫۵ اینچی است و برای دستگاه‌های ذخیره‌ساز تحت شبکه ساخته شده‌ است. همان طور که می دانید این دستگاه‌ها برای ذخیره‌سازی داده‌ها به هارد قدرتمند و قابل اعتمادی نیاز دارند تا از امنیت داده‌ها پشتیبانی کنند.

از هارد دیسک مغناطیسی N300 توشیبا برای مقاصد RAID در کامپیوترهای دسکتاپ و همچنین برای استفاده در سرورها هم می توان استفاده کرد.

کیفیت هارد دیسک مغناطیسی N300 توشیبا در چه حدی است؟

 این هارد دیسک که از  هارد دیسک های جدید کمپانی توشیبا  است برای فشار کاری ۱۸۰ ترابایت در سال طراحی شده و میانگین زمان بروز خطا (MTBF ) (Mean time between failures) در آن یک میلیون ساعت است. سرعت گردش هارد دیسک مغناطیسی N300 توشیبا ۷۲۰۰ دور بر دقیقه است و ۱۲۸ مگابایت حافظه‌ بافر (Buffer) برای آن در نظر گرفته شده‌ است.

این هارد دیسک از رابط اتصال SATA 3.0 استفاده می‌کند و حداکثر پهنای باند انتقال داده در آن در ظرفیت ۴ ترابایت به ۲۰۰ مگابایت بر ثانیه خواهد رسید.

ساختار هارد دیسک های جدید کمپانی توشیبا چگونه است؟

احتمالا در هارد دیسک های جدید کمپانی توشیبا  از فناوری به‌کاررفته در سری MN05 استفاده شده است؛ در این صورت، مدل ۸ ترابایتی N300 مجهز به ۶ صفحه‌ ۱.۳۳ ترابایتی خواهد بود. از لحاظ عملکرد، این کمپانی ادعا می‌کند که نرخ انتقال داده‌ هارد دیسک مغناطیسی N300 توشیبا به ۲۴۰ مگابایت بر ثانیه می‌رسد و زمان تأخیر (Latency) آنها برابر با ۴.۷ میلی ثانیه (در مدل ۸ ترابایتی) است.

اما از آنجا که مدل‌های ۶ و ۴ ترابایتی از صفحات مغناطیسی متفاوتی استفاده می‌کنند، از عملکرد پایین‌تری نسبت به نسخه‌ ۸ ترابایتی برخوردار هستند.

تکنسین های مرکز ما بر ساختار این هاردها مسلط هستند و در صورت نیاز می توانند جراحی هارد و بازیابی آن را با نرخ موفقیت بالا انجام دهند.

امکانات هارد دیسک های جدید کمپانی توشیبا

هارد دیسک های جدید کمپانی توشیبا بر مبنای «پلتفرم مطمئن» توشیبا ساخته شده‌اند که در آن از سنسور تشخیص ارتعاشات چرخشی، دو اسپیندل برای دفع ارتعاشات، سنسورهای تشخیص ضربه و اندازه‌گیری دما و قابلیت‌های ارور ریکاوری استفاده می‌شود.

سنسور لرزش چرخشی (RV) می‌توانند در کنار یکدیگر، خفیف‌ترین و کوچکترین شوک‌های وارد به هارد را تشخیص دهند و در جهت رفع آن اقدام کنند. لرزش چرخشی از اتفاقات رایجی است که در NASهای دارای چند سینی Bay مکررا رخ می‌دهد و هارد دیسک های جدید کمپانی توشیبا  برای مقابله با آن کاملا آمادگی دارند. این محصولات در سه ظرفیت ۴، ۶ و ۸ ترابایت عرضه شده‌ اند. هر سه هارد دیسک معرفی‌شده بر مبنای «پلتفرم مطمئن» توشیبا ساخته شده‌اند.

ویژگی های هارد دیسک های S300 و V300 توشیبا

هارد دیسک های S300 و V300 توشیبا، مدل هایی از هارد دیسک های جدید کمپانی توشیبا است. این هارد دیسک ها دو گروه جدید از HDD های این کمپانی است که در دو رنگ آبی و سبز تولید شده اند؛ این رنگ ها مصرف انرژی این هارد دیسک ها را نشان می دهند. هارد دیسک های سری S300 برای استفاده در سامانه های ۲۴/۷ نظیر نظارت و ثبت تصاویر تولید شده است.

اطلاعات تکمیلی هارد دیسک V300 توشیبا

هارد دیسک V300توشیبا، قابلیت مصرف پایین انرژی تا ۲۵% کمتر را دارد؛ این هارد دیسک که از هارد دیسک های جدید کمپانی توشیبا است، در ظرفیت حداکثر ۳ ترابایت تولید شده و حتی برای مصارف خانگی نیز بسیار ایده آل و مناسب است.

هارد دیسک V300توشیبا با سامانه های تصویر برداری STB، DVR و NVR سازگار است و بر بخش ذخیره سازی های طولانی مدت یا آرشیو تمرکز دارد.

اطلاعات تکمیلی هارد دیسک S300 توشیبا

هارد دیسک S300 توشیبا که یکی از هارد دیسک های جدید کمپانی توشیبا  است، در ظرفیت های حداکثر ۱۰ ترابایت تولید شده و امکان ثبت تصاویر از ۶۴ دوربین را به صورت همزمان دارد. بافر بزرگ ۲۵۶ مگابابتی، برای رسیدن به سرعت ۲۴۸ مگابایت در ثانیه بسیار کمک کننده است.

هارد دیسک S300 توشیبا، سنسورهای کنترل کننده ارتعاش دارد و Workload سالانه آن تنها برای بخش نظارت، ۱۸۰ ترابایت است. این محصول  از سامانه های DVR، دوربین های آنالوگِ شناسه دار و NVR پشتیبانی می کند و امکان قرار گیری در آرایش RAID را دارد.

واحد تعمیرات توشیبا

تعمیرات همواره بخشی جدا نشدنی و بسیار مهمی از یک نمایندگی معتبر است. همکاران ما در واحد تعمیرات توشیبا، با استفاده از بهترین و به روز ترین امکانات و تجهیزات این امکان را دارند که با کیفیت ترین خدمات مربوط به تعمیرات محصولات توشیبا را به کاربران خود ارائه دهند.

این واحد تعمیراتی معتبر با استفاده از قطعات جانبی اصل و اورجینال، همواره در صدر مراکز تعمیراتی ایستاده است. جهت بهره مندی از خدمات ما در واحدهای تعمیرات هارد توشیبا وارد صفحه ی مربوط به لینک مورد نظر شوید.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی مجاز توشیبا درگاه امن و مورد اطمینانی است که به راحتی می تواند کاربران توشیبا را در هر زمینه ای حمایت و پشتیبانی کند. این نمایندگی در دو حوزه فروش و خدمات پس از فروش تسهیلات ویژه ای در اختیار کاربران قرار می دهد تا شرایط خرید را برای آن ها تسهیل کند.

اگر مایل به دریافت خدمات ما هستید می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما تماس گرفته و اطلاعات اولیه را در خصوص خدمات ما کسب نمایید و یا به صورت حضوری به نمایدگی توشیبا مراجعه نمایید.

Rate this post