اگر از کاربران جاروبرقیهای توشیبا هستید و در طول روزهای اخیر متوجه وجود اشکال و ناکارامدی در این دستگاه شدهاید، میتوانید برای دریافت خدمات مرتبط با تعمیر جاروبرقی توشیبا خود با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در طول این تماس راهنماییهایی اولیه جهت رفع اشکالات پیش آمده در جاروبرقی را در اختیار شما قرار خواهند داد و در صورت نیاز از شما درخواست خواهند کرد تا دستگاه را به نمایندگی توشیبا تحویل دهید.
سرویس های ارائه شده در نمایندگی جاروبرقی توشیبا انواع مختلف این دستگاه از جمله تعمیر جاروبرقی های خانگی، هتلی، تجاری، مکنده صنعتی و نیمه صنعتی را شامل می گردد. برخی از رایج ترین اشکالات پیش آمده در این دستگاه که توسط کارشناسان تعمیر جاروبرقی توشیبا برطرف میگردد عبارت است از: روشن نشدن جاروبرقی، نامنظم کار کردن جاروبرقی، پریدن فیوز در هنگام روشن کردن جاروبرقی، مکش کم جاروبرقی، داشتن صدای ناهنجار، کار کردن با لرزش بالا و …. .
برای عیب یابی و تعمیر جاروبرقی توشیبا دست به کار شوید
اگر با مشکل کار نکردن جاروبرقی توشیبا مواجه شدید میتوانید با رعایت جوانب احتیاط تمامی موارد درج شده در بخش زیر را بررسی نمایید. در صورت عدم آشنایی با ساختار و مکانیسم جاروبرقی بهتر است این کار را به کارشناسان تعمیرات جاروبرقی بسپارید.
بررسی برق جاروبرقی توشیبا:
در نخستین گام، بررسی کنید آیا برق به جاروبرقی میرسد و یا پریز برق یا فیوزها مشکلی دارند یا خیر. بهتر است برق دستگاه، پریز برق، فیوزها و مواردی از این دست را چک نمایید.
پر بودن کیسه جاروبرقی توشیبا:
پر بودن کیسه جاروبرقی نیز میتواند سبب کار نکردن جاروبرقی گردد. بنابراین در صورت مواجهه با این اشکال بهتر است خالی کردن کیسه جاروبرقی را نیز مدنظر داشته باشید. (پر بودن کیسه جاروبرقی ممکن است دستگاه را از کار بیاندازد).
خرابی موتور جاروبرقی:
مورد دیگری که میتواند سبب خرابی و کار نکردن جاروبرقی شود خرابی موتور این دستگاه است. در صورت خرابی موتور، بهتر است دستگاه توسط یک کارشناس متخصص در حوزه تعمیر جاروبرقی توشیبا بررسی شود. خرابی موتور غالباً به دلیل استفاده نادرست، استفاده طولانی مدت و نیز گرفتگی فیلترها اتفاق می افتد. پیش از اقدام به تعویض موتور جاروبرقی نیز بهتر است ابتدا سایر مراحل عیب یابی را طی کرده و از نبود اشکال در سایر بخش های جاروبرقی مطمئن گردید.
امکان فعال شدن سنسور دما:
این احتمال وجود دارد که کار نکردن جاروبرقی شما به دلیل فعال شدن سنسور دما آن باشد. غالب جاروبرقی ها معمولاً سنسوری دارند که در صورت افزایش دمای دستگاه، فعال می شود و دستگاه را خاموش می کند. اگر دمای جاروبرقی شما به شکلی غیرعادی بالاست، گرفتگی لولهها و فیلترها را بررسی کنید. جاروبرقی را برای مدتی خاموش نگه دارید تا خنک شود. مطالعه دفترچه راهنمای دستگاه می تواند در رفع این اشکال و تعمیر جاروبرقی توشیبا به شما کمک کند. احتمال خرابی خودِ این سانسور را نیز مدنظر داشته باشید.
خرابی سیم جاروبرقی:
سیم جاروبرقی هم مستعد خرابی میباشد، طول سیم و محل اتصال به دو شاخه و خود جاروبرقی را بررسی کنید. لاستیک سیم نباید پارگی داشته باشد. اگر سیم خراب باشد، باید سریعاً توسط کارشناسان تعمیر جاروبرقی توشیبا تعمیر و یا تعویض شود.
خرابی کلید پاور جاروبرقی:
این احتمال نیز وجود دارد که روشن نشدن دستگاه به دلیل خرابی کلید پاور یا همان کلید روشن خاموش کردن آن باشد. بنابراین بهتر است که پیش از تعمیر جاروبرقی توشیبا درستی عملکرد این مورد نیز بررسی شود.
تعمیر جاروبرقی توشیبا در محل تخصص ماست
تعمیر جاروبرقی توشیبا در محل می تواند بهترین انتخاب برای کاربرانی باشد که به هر دلیل جاروبرقی آنها دچار اختلال و خرابی گشته است لیکن امکان جابجایی و تحویل آن به تعمیرگاه وجود ندارد. بسیاری از کاربران در زمان خرابی دستگاه جاروبرقی به دلایل متعددی نظیر نبود وسیله نقلیه مناسب، نبود زمان کافی و مواردی از این دست امکان جابجایی آن را ندارند از اینرو درپی سرویسی هستند که به واسطه آن بتوان دستگاه را در محل تعمیر و ترمیم کرد. استفاده از تعمیر در محل جاروبرقی توشیبا علاوه بر صرفهجویی در زمان، زمینهساز کاهش هزینه هایی است که ممکن است صاحبان دستگاه، جهت حمل و جابجایی آن متحمل گردند.
بعلاوه با حضور کارشناس تعمیر جاروبرقی توشیبا در محل این امکان فراهم می گردد تا با نظارت بر جریان کار و چگونگی تعمیر دستگاه از کیفیت کار و تعمیراتِ ارائه شده اطمینان حاصل شود. در این روش، کاربر این امکان را می یابد تا بر عملکرد کارشناس تعمیر نظارت داشته باشد و از راهنمایی ها و مشاوره های ارائه شده توسط کارشناسان استفاده نماید.
تعمیرات لوازم خانگی توشیبا با گارانتی معتبر
شما کاربران گرامی دارنده هر یک از لوازم خانگی توشیبا که هستید می توانید از طریق تماس با مرکز تعمیرات لوازم خانگی توشیبا تخصصی ترین سرویس های بهسازی، ترمیم، ارتقاء و تعمیر مرتبط با دستگاه مورد استفادهتان را دریافت نمایید. در صورتی که ابعاد و وزن دستگاه بالا باشد، کارشناسان ما در مرکز تعمیرات لوازم خانگی توشیبا خود به محل مورد نظر اعزام گشته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر و سرویس دستگاه را آغاز می کنند.
در غیر اینصورت – یعنی در صورتی که وزن و ابعاد دستگاه پایین بوده و یا امکان جداسازی قطعه معیوب از دستگاه وجود دارد- تعمیرات مورد نیاز در تعمیرگاه مجاز توشیبا انجام می پذیرد. در این صورت لازم است تا دارنده دستگاه خود نسبت به جابجایی و تحویل قطعه معیوب به مرکز تعمیرات لوازم خانگی توشیبا اقدام نماید. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیرات لوازم خانگی Toshiba مشمول گارانتی و ضمانت است.