جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری
  • خانه
  • اخبار
  • توشیبا از لپ تاپ دوکاره ی نوین خود به نام Portege X20W پرده برداری کرد

توشیبا از لپ تاپ دوکاره ی نوین خود به نام Portege X20W پرده برداری کرد

توشیبا از لپ تاپ دوکاره ی نوین خود به نام Portege X20W پرده برداری کرد. شاید در ابتدا که به این تیتر نگاه می کنیم فقط چند کلمه ی کوتاه می بینیم و به عمق مطلب پی نمی بریم اما خالی از لطف نیست که اگر در جریان اخبار فناوری و بخصوص از طرفداران شرکت عظیم توشیبا هستیم، این اتفاق را باهم مروری کنیم.

اخیرا کمپانی توشیبا در یک نمایشگاه بین الملل از لپ تاپ دوکاره ی نوین خود به نام Portege X20W پرده برداری کرد که این لپ تاپ دارای طراحی منحصر به فردی است و علاوه بر طراحی قابل توجهی که دارد مشخصات قدرتمندی که در دل خود جای داده است. از نظر سخت افزاری باید این کامپیوتر دو کاره را در سطح بالارده قرار دهیم.

یک پردازنده نسل هفتمی Intel Core، یک درگاه USB نوع C برای شارژ و سیستم ارتباطی (آن همچنین حاوی یک پورت USB 3.0 است) و یک نمایشگر ۳۶۰ درجه ای که می تواند ۵ زاویه مختلف را جهت دید ارائه کند مشخصات فنی لپ تاپ توشیبا Porgege X20W را تشکیل می‌دهند.

لازم بذکر است که شرکت توشیا، لنز گسترده ای از لوازم جانبی مجهز به USB نوع C را نیز برای لپ تاپ توشیبا Portege X20W تولید کرده است که شامل دو داک مختلف (Toshiba WiGig Dock6 و همچنین Toshiba Thunderbolt 3 Dock) بوده و در سال جاری روانه بازار خواهند شد. هر دو این داک ها برای اتصال به برق جهت استفاده از ویژگی های چند منظور درگاه USB نوع C برای گزینه های اتصال اضافی از طریق یک پرت جداگانه طراحی شده اند. خبر خوب این است که شرکت توشیبا قرار است به زودی این لپ تاپ را در رنگ خاکستری روانه ی بازار جهانی کند.

توشیبا از لپ تاپ دوکاره ی نوین خود به نام Portege X20W پرده برداری کرد

نمایندگی توشیبا

همانطور که در بالاتر گفته شد کمپانی توشیبا نیز برای عقب نیفتادن از قافله کامپیوترسازها در نمایشگاه CES 2017، از تازه ترین دستاورد خود لپ تاپ توشیبا Portege X20W رونمایی کرد. این لپ تاپ قابلیت های زیادی دارد که یکی از آن ها قابلیت تبدیل به حالت تبلت آن است. شرکت توشیبا در هنگام رونمایی از Portege X20W ادعا کرده که این لپ تاپ قادر خواهد بود تا ۱۶ ساعت در یک بار شارژ روشن بماند.

نمایندگی توشیبا در جهت رضایت خاطر مشتریان خود و همچنین ارائه ی خدمات بهتر گروهی از متخصصان حاذق را در این مرکز گرد هم آورده تا این کارشناسان بتوانند با کمک های خود در ارتباط با شما باشند و بهترین خدمات را در ارتباط با محصولات توشیبا ارائه دهند.

برای تعمیر هارد لپ تاپ توشیبا خود کلیک کنید

تعمیرات توشیبا

با توجه به خبر اینکه توشیبا از لپ تاپ دوکاره ی نوین خود به نام Portege X20W برده برداری کرده است، لازم است بدانید که در مرکز تعمیرات توشیبا کارشناسانی حضور دارند که هر ساله با گذراندن دوره های بین الملل و داشتن مدارک مرتبط با آن، می توانند همواره خدماتی را در زمینه ی محصولات شرکت بزرگ توشیبا به شما ارائه کنند.

شما در مرکز تخصصی ما با سپردن دستگاههای توشیبای خود به متخصصین ما می توانید با آسودگی خاطر از خدمات این متخصصین بهره مند شوید و هرگونه تعمیرات را به آنها بسپارید. نقطه ثقل دیگر این مجموعه در ارتقاء سطح کیفی خدمات، تجهیزات و امکانات پیشرفته تعمیر و فروش است که در اختیار مهندسان نمایندگی توشیبا قرار داده شده است.

لپ تاپ دوکاره ی Portege X20W و مقالات مرتبط

در مرکز ما مقالاتی مربوط به شرکت توشیبا و همچنین لپ تاپ دوکاره ی Portege X20W وجود دارد و همچنین بخشی از مطالب و مقالات مرتبط از طریق این بخش در اختیار شما کاربران گرامی قرار می گیرد. کاربران محترم ما می توانند در زمینه های تخصصی و همچنین غیر تخصصی مقالاتی را مطالعه کنند و کمکهای زیادی را از این طریق دریافت کنند.

شما می توانید در این قسمت مقالات زیاد بروز شده را بخوانید و دانش خود را در زمینه ی محصولات دیجیتال بالا ببرید. این را به خاطر داشته باشید که متخصصین مرکز تعمیرات توشیبا در صدد هستند تا مقالات کاربردی را  از بین صدها مقاله ی ارائه شده در کنفرانس ها در خدمت کاربران گرامی قرار دهند.

تعمیرات لپ تاپ اپل / تعمیرات لپ تاپ ایسوس / تعمیرات لپ تاپ ایسر / تعمیرات لپ تاپ دل / تعمیرات لپ تاپ اچ پی / تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو / تعمیرات لپ تاپ لنوو / تعمیرات لپ تاپ پاناسونیک / تعمیرات لپ تاپ توشیبا / تعمیرات لپ تاپ شارپ / تعمیرات لپ تاپ ال جی / تعمیرات لپ تاپ سونی / تعمیرات لپ تاپ سامسونگ

Rate this post