جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیرات پرینتر توشیبا

تعمیرات پرینتر توشیبا در کارگاهی مجهز و به شکل تخصصی، در نمایندگی توشیبا مرکز سخت افزار ایران انجام می شود. در این مقاله ضمن بررسی برخی مشکلات چاپگر و نحوه برطرف کردن آنها، روند تعمیر پرینتر توشیبا را بررسی می کنیم. حتما تا کنون با مشکلات مختلفی در عملکرد پرینتر خود مواجه شده اید. مثلا کیفیت چاپ کاهش پیدا کرده یا برگه رنگ و نور کافی نداشته و یا مشکلات دیگری که با راه حل های ساده و ابتدایی برطرف نشده اند.

در این شرایط بهتر است عیب یابی و تعمیر چاپگر توشیبا را به تکنسین های مجرب و دوره دیده محول کنید تا ایراد دستگاه به نحو احسن شناسایی و برطرف شود. گاها دیده شده که قطعات در مراکز غیر معتبر، به درستی ترمیم نشده اند و مشکلات بیشتری گریبان گیر کاربران و دستگاه شده است. همکاران ما در نمایندگی مجاز توشیبا برای ارائه تخصصی ترین خدمات تعمیر پرینتر Toshiba در خدمت شما هستند.

تعمیر پرینتر توشیبا

نمایندگی تعمیر پرینتر توشیبا

نمایندگی تعمیر پرینتر توشیبا صفر تا صد خدمات تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه را بر عهده می گیرد. در این نمایندگی امکانات و تسهیلات بسیار فراوان و گسترده ای فراهم است که نیاز های کاربران در هر سطحی را برطرف می سازد. نمایندگی تعمیر پرینتر توشیبا به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. در این نمایندگی تمام مدل های پرینتر توشیبا از جمله ایستاده، رومیزی، لیزری، جوهر افشان، چند کاره و … مورد بررسی قرار می گیرد.

ارائه خدماتی نظیر رفع ایرادات مربوط به پلیت تایمینگ پرینتر های توشیبا ، تنظیمات و نصب درایور و ماژول‌های جانبی انواع پرینتر توشیبا ، ارائه مشاوره جهت سرویس‌های زمان بندی دوره‌ای انواع پرینتر ، ارائه مشاوره در خصوص چگونگی کارکرد پرینتر های توشیبا، به‌روز سازی Firmware جهت اصلاح عیب‌ها و اختلال ها ، تست محتوایی و پایه‌ای اختلالات پرینتر های toshiba ،  بازیابی و ترمیم کابل‌ها، اتصالات و قطعات سخت‌افزاری پرینتر های توشیبا در محل، تهیه بهترین مواد مرغوب مصرفی برای پرینتر هایtoshiba از جمله سرویس های نمایندگی تعمیرات پرینتر است. تمام این سرویس ها همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

تعمیرات پرینتر توشیبا در محل

هزینه ی تعمیر پرینتر توشیبا

برای این که بدانید هزینه ترمیم پرینتر توشیبا چقدر است، باید اول دستگاه به خوبی عیب یابی شده و منشأ ایرادات آن مشخص گردد. سپس تعمیرکار با توجه به قطعات آسیب دیده و این که نیاز به ترمیم دارند یا تعویض، به صورت تقریبی هزینه تعمیرات چاپگر را اعلام می کند. گاهی در طول روند تعمیر پرینتر توشیبا، تکنسین متوجه خرابی قطعات دیگری هم می شود. در این صورت قطعه مورد نظر پس از هماهنگی با مشتری، تعمیر یا تعویض می گردد. طبیعتا در چنین شرایطی هزینه تعمیرات چاپگر توشیبا با آنچه در ابتدا اعلام شده بود، متفاوت است. ضمن این که قیمت قطعات تعویض شده نیز در هزینه نهایی محاسبه می گردد.

خدمات تعمیر پرینتر toshiba

اقداماتی همچون بررسی و عیب یابی دستگاه، تعمیر و تعویض فیوزینگ، تعویض و پاکسازی درام، شارژ کارتریج، تعویض کارتریج آسیب دیده، تعمیر کاغذ کش، تعمیر و تعویض برد، تعمیر برد پاور، ترمیم مین برد، ترمیم و تعویض دکمه های آسیب دیده، تعویض مواد مصرفی، تعویض کابل ها و اتصالات معیوب و اقداماتی از این دست، بخشی از مهم ترین خدمات تعمیر پرینتر توشیبا به شمار می روند. این خدمات با ضمانت نامه رسمی مرکز سخت افزار ایران همراه هستند تا کاربران بتوانند هرگونه مشکل یا ایراد احتمالی را در بازه زمانی تعیین شده پیگیری و برطرف کنند.

تعمیر برد پاور پرینتر توشیبا

انرژی قطعات در پرینتر، توسط برد پاور یا همان تغذیه تامین می شود. این قطعه بر اثر عواملی همچون ورود ولتاژ بیش از حد یا عدم توجه کاربر به ظرفیت کار دستگاه، خراب شده و یا به طور کلی از کار می افتد. اولویت کارشناسان تعمیر پرینتر توشیبا در این شرایط، ترمیم برد پاور است. در بیشتر موارد این قطعه قابل ترمیم است مگر این که به طور کامل سوخته باشد. در این صورت امکان تعمیر پاور پرینتر توشیبا وجود ندارد و باید این قطعه را تعویض کرد.

تعمیر مین برد چاپگر توشیبا

مین برد یا برد اصلی به عنوان یکی از مهم ترین بخش های پرینتر، وظیفه پردازش تمامی عملیات انجام شده را بر عهده دارد. در شرایطی که چند کاربر نیاز به استفاده از یک پرینتر داشته باشند، برد اصلی درخواست هر یک از کاربران را به صورت مجزا پردازش می کند و درواقع تعیین می کنند که اطلاعات ورودی، به چه شکلی از دستگاه خارج شوند. برای تعمیر مین برد چاپگر توشیبا و دیگر برندها معمولا اول اجزای این قطعه بررسی و تعویض می شوند. گاهی هم برد سوخته و تیم تعمیرات پرینتر توشیبا راهی جز تعویض آن ندارند.

تعمیر درام پرینتر توشیبا

برای تعمیر درام پرینتر توشیبا  به راحتی می توانید از واحد تخصصی تعمیر پرینتر توشیبا کمک بخواهید. درام اصلی ترین جزء دستگاه پرینتر لیزری است که مسئول انتقال تصویر از پرینتر لیزری به کاغذ برای چاپ تصویر است. دارم در ساختار دستگاه کپی نیز وجود دارد، اما  چگونگی انتقال تصویر به درام در دستگاه کپی و پرینتر متفاوت است. 

قطعه درام از جنس سلنیوم یا مواد حساس به نور است. درام به شکل استوانه ای است که با کنار زدن حفاظ کارتریج می توان آن را دید. توسط سیم هاله نوری یا سیمی که الکتریسیته در سراسر آن جریان دارد به درام بار مثبت داده می شود. این بار همان نور یا لیزری است که به تصویر تابیده می شود و باعث ذخیره آن در پرینتر می شود. در نهایت درام با تغییر ویژگی های الکتریکی نور را چاپ می کند.

معمولا درام در هر سه بار شارژ کارتریج نیاز به تعویض دارد. از آنجا که درام نقش اساسی و محوری در تصویرسازی و کیفیت تصویر دارد، لذا باید همواره تمیز و سالم باشد. برای تمیز کردن درام از یک دستمال پارچه ای خشک و بدون پرز استفاده کنید. به هیچ وجه از موادی همچون الکل صنعتی، تینر، بنزین و سایر مواد استفاده نکنید.

تعمیر برد فرمتر پرینتر toshiba

تعمیر برد فرمتر پرینتر توشیبا معمولا امکان پذیر است. البته باید تعمیرکار مطمئن شود که ایراد ایجاد شده در چاپگر، ناشی از خرابی برد فرمتر است. مثلا در صورت خاموش شدن چاپگر، اول مین برد عیب یابی می شود و اگر این قطعه سالم بود، تعمیرکار سراغ برد فرمتر می رود.  کارشناسان تعمیر پرینتر توشیبا پس از عیب یابی دستگاه و اطمینان از خرابی برد فرمتر، اقدامات لازم را برای ترمیم یا در صورت نیاز تعویض آن انجام می دهند.

تعمیرات پرینتر توشیبا در محل

شما می توانید بدون مراجعه حضوری یا هرگونه اقدام برای جابجایی چاپگر خود، خدمات تعمیر تخصصی پرینتر توشیبا را دریافت کنید. اگر شرایط مراجعه تعمیرگاه را ندارید، می توانید از خدمات سرویس در محل پرینتر toshiba بهره مند شوید. پس از تماس با نمایندگی توشیبا و ثبت درخواست سرویس در محل، یک تیم مجرب و حرفه ای به محل مورد نظر شما اعزام شده و با انجام اقدامات ترمیمی لازم، مشکل دستگاه ها را برطرف می کنند.

تعمیر پرینتر توشیبا در محل به شما این امکان را می دهد که دیگر نیازی به جابجا کردن دستگاه نداشته باشید. به این ترتیب، مشکلات و دردسرهای این فرایند از دوش شما حذف شده و احتمال ضربه خوردن و آسیب دیدگی بیشتر پرینتر نیز به حداقل می رسد.

دیگر خدمات واحد تعمیرات پرینتر توشیبا

  • ارائه مشاوره در خصوص چگونگی عملکرد و سیستم پرینترهای توشیبا
  • به‌روز سازی Firmware پرینترهای توشیبا جهت اصلاح عیب‌های اختلالی پرینترها
  • بررسی و اصلاح اسناد فنی پرینترهای توشیبا
  • تست محتوایی و پایه‌ای اختلالات پرینترهای توشیبا
  • بازیابی و ترمیم کابل‌ها، اتصالات و قطعات سخت‌افزاری در صورت خرابی
  • عیب‌یاب پیکاپ
  • تعویض بایوس و ریست کردن پرینتر توشیبا
  • شارژ کارتریج توشیبا
  • بررسی و اصلاح ایرادات نوار انکودر
  • بررسی بلوک دیاگرام و بخش‌های مختلف پرینتر توشیبا
  • اصلاح نواقص مربوط به داکتر بلید
  • تحلیل و بررسی عیوب مربوط به پنل پرینتر توشیبا
  • عیب یابی مسیر حرکت کاغذ
  • بررسی نوار انکودر و رفع عیوب آن
  • رفع ایرادات مربوط به پلیت تایمینگ و ….
  • تعویض و تعمیر قطعات مستهلک جهت بهینه‌سازی عملکرد دستگاه و کاهش میزان انرژی
  • تنظیمات و نصب درایور و ماژول‌های جانبی پرینتر توشیبا و تجهیزات جانبی جدید
  • ارائه مشاوره جهت سرویس‌های زمانبندی دوره‌ای
  • اصلاح و شناسایی خطاهای مربوط به ریبون
  • حذف و نصب دوباره‌ی دایور پرینتر توشیبا جهت سازگاری بیشتر با سیستم عامل
  • شارژ مواد مصرفی پرینتر توشیبا
  • رفع خطاهای رایج در بوبین

سوالات متداول تعمیر پرینتر توشیبا

چرا پرینتر من روشن نمی شود؟

ابتدا مطمئن شوید که پریز برق که پرینتر را به آن وصل کرده‌اید، بررسی کنید که دکمه روشن/خاموش روی پرینتر فشار داده شده باشد و پرینتر به درستی روشن شده است، برخی از پرینترها باتری داخلی دارند که برای حفظ تنظیمات و تاریخچه استفاده می‌شود. اگر باتری ضعیف شده باشد، پرینتر را روشن نخواهد کرد. اگر تمامی موارد بالا را بررسی کرده‌اید و پرینتر هنوز هم روشن نمی‌شود، مشکل سخت افزاری است و لازم است برای تعمیر پرینتر اقدام نمایید.

چرا کاغذ داخل پرینتر مچاله می شود؟

این مشکل معمولاً به دلیل عوامل زیر رخ می‌دهد؛ تنظیمات نامناسب، استفاده از کاغذ قدیمی، خمیده، قرار نگرفتن درست کاغذ در پرینتر، در ضمن، اگر پرینتر شما از پکیج کاغذ چندلایه استفاده می‌کند، مطمئن شوید که کاغذ‌ها به درستی وارد شده و پرینتر برای چاپ بر روی لایه مربوطه تنظیم شده است.

دلیل کم رنگ بودن پرینت چیست؟

در صورتی که سطح جوهر یا تونر در پرینتر کم باشد، این می‌تواند باعث کم رنگ شدن چاپ شود. همچنین مطمئن شوید که تنظیمات رنگ و کیفیت چاپ درپرینتر به درستی انجام شده است، اگر کارتریج پرینتر شما به خشکی یا گرد و غبار بیش از حد افتاده باشد، ممکن است باعث کم رنگ بودن پرینت شود. همچنین تنظیمات رنگ در نرم‌افزاری که قصد چاپ از آن را دارید نیز می‌تواند تأثیری در کیفیت رنگ داشته باشد.

چقدر طول می کشد تا پرینتر من تعمیر شود؟

زمان تعمیر یک پرینتر به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله نوع خرابی، نوع سرویس دهی و در دسترس بودن قطعات. به طور کلی با توجه نوع مشکل پروسه تعمیرات پرینتر توشیبا از دوساعت تا یک هفته ممکن است متغیر باشد.

هزینه تعمیرات پرینتر چقدر است؟

هزینه تعمیرات پرینتر بستگی به برند و مدل پرینتر، نوع خرابی، قطعات یدکی مورد نیاز و همچنین مکان و تعمیرکاری که با آن همکاری می‌کنید دارد. توصیه می‌کنیم قبل از مراجعه جهت تعمیرات با ما تماس گرفته و درخواست تخمین قیمت برای تعمیر پرینتر خود را مطرح کنید. کارشناسان ما با بررسی و برآورد خرابی، هزینه تقریبی تعمیر پرینتر را به شما اعلام می کنند.

آیا می توانم از خدمات تعمیر پرینتر در محل استفاده کنم؟

بله خدمات در محل ما به دو صورت انجام می شود. 1- سرویس پرینتر در محل 2- سرویس خدمات پذیرش در محل  

دلیل وجود خطوط افقی و عمودی روی برگه های پرینت شده چیست؟

کثیف بودن شیشه یا رولرهای پرینتر، استفاده از کاغذ نامناسب یا خیس، مسدود شدن هد یا نازل پرینتر، مشکلات مربوط به کارتریج جوهری یا تونر و… از جمله دلایل خطوط افقی و عمودی روی برگه های پرینت شده هستند. در این حالت ممکن است نیاز به تعویض کارتریج یا تونر باشد.

تعمیرات پرینتر توشیبا و دیگر واحدهای تعمیرات توشیبا

تعمیرات پرینتر توشیبا در این مرکز به دلیل تمرکز بر شناسایی کارآمدترین متدهای تعمیر در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. مهندسان این مرکز پس از عیب یابی تخصصی دستگاه های معیوب، فرآیند تعمیر را آغاز نموده و در ادامه، با استفاده از پیشرفته ترین و سازگارترین تجهیزات، عیوب پیش آمده در دستگاه را مرتفع می سازند.

جهت اطمینان خاطر مراجعان، کلیه خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات پرینتر توشیبا مشمول گارانتی دوره ای شده است. دیگر واحدهای تعمیرات توشیبا در بخش زیر معرفی می گردند.

اخبار پرینتر توشیبا و دیگر خبرها

مرکز تعمیرات پرینتر توشیبا با تخصیص سرویس «تعمیر در محل پرینتر توشیبا» این امکان را فراهم ساخته است تا تعمیرات و سرویس های مرتبط با این دستگاه در محل موردنظرِ کاربر (اعم از منزل، محل کار، اداره و … ) بر روی دستگاه پیاده شده و نیازی به حمل و جابجایی دستگاه به مرکز تعمیرات پرینتر توشیبا نباشد. متقاضیان این سرویس می توانند با مرکز تعمیرات پرینتر توشیبا تماس گرفته و درخواست خویش را ثبت نمایند. شما کاربران گرامی در صورت تمایل می توانید به بخش زیر مراجعه کرده و اخبار پرینتر توشیبا و دیگر خبرها این حوزه را پیگیری نمایید.

مقالات پرینتر توشیبا و دیگر مقالات

نیروی انسانی فعال در نمایندگی توشیبا به ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هر یک از محصولات دل تسلط داشته و توانایی آن را دارند تا تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه ها را رفع نمایند.

نمایندگی توشیبا به دلیل ساختار مشتری‌ محور خویش، توجه ویژه ای به رضایت و آسودگی خاطر هموطنان گرامی دارد از این‌رو هزینه تمامی خدمات انجام شده در این مرکز بر اساس نرخنامه مصوب از سوی اتحادیه محاسبه و دریافت می‌گردد. مقالات پرینتر توشیبا و دیگر مقالات مرتبط که توسط کارشناسان این مرکز گرداوری و تدوین گشته اند از طرق بخش ذیل در اختیار کاربران گرامی قرار داده خواهد شد.

انواع پرینتر توشیبا و دیگر محصولات توشیبا

کارشناسان ما در نمایندگی توشیبا با معرفی و عرضه هر دستگاه جدید از سوی این کمپانی پیشرو و محبوب، به بررسی و واکاوی آن پرداخته و ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آن را استخراج می نمایند. این کار منجر به تدوین جدیدترین متدهای تعمیر و سرویس دستگاه پرینتر توشیبا شده و سبب گشته تا دستگاه های معیوب به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت در نمایندگی توشیبا  بازیابی گردند. انواع پرینتر توشیبا و دیگر محصولات توشیبا از طریق فضای زیر معرفی خواهند گشت.

سوالات متداول تعمیرات توشیبا

کارشناسان حاضر در نمایندگی توشیبا، دانشِ تخصصی تعمیرات را با حضور در دوره‌های حرفه ‌ای تعمیر و اخذ گواهینامه‌ های بین ‌المللی کسب نموده‌اند، از این‌رو به جرأت می‌توان گفت، کادر فنی این مرکز، از معدود مجموعه‌های متخصص در حوزه فعالیت خویش است که قادر به ارائه بالاترین سطح کیفی در زمینه تعمیر و فروش محصولات توشیبا است.

لیکن دستیابی به این سطح از تخصص و کیفیت صرفاً به دلیل مهارت و کاردانی اعضای این مرکز نیست. نقطه ثقل دیگر این مجموعه در ارتقاء سطح کیفی خدمات، تجهیزات و امکانات پیشرفته تعمیر و فروش است که در اختیار مهندسان نمایندگی توشیبا قرار داده شده است. کارشناسان این مرکز در بخش زیر پاسخگوی سوالات متداول تعمیرات توشیبا خواهند بود.

Rate this post