جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر قاب نوت بوک توشیبا

نمایندگی توشیبایکی از مجهزترین و تخصصی‌ترین مراکز تعمیر قاب نوت بوک توشیبا و تعمیر لولای نوت بوک توشیبا است. این مرکز با بیش از ۲۰ سال سابقه و با حضور کادری مجرب ، خدمات خود را در زمینه  تعمیرات تخصصی انواع قطعات و لوازم جانبی نوت بوک توشیبا ارائه میدهد.

همچنین از دیگر خدمات این مرکز میتوان به ارائه خدمات ترمیمی و جوش پلاستیک در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه ممکن همراه با ۵ ماه گارانتی به کلیه نهادها ، ارگانها ، سازمان ها و مراکز اداری ، صنعتی ، بازرگانی ، خدماتی و کلیه همکاران و هموطنان گرامی نام برد.

تعمیر قاب نوت بوک توشیبا

خدمات مرکز تعمیر قاب نوت بوک توشیبا

  • تعمیر قاب نوت بوک توشیبا و تعمیر قاب تبلت توشیبا و کلیه قاب های پلاستیکی و فلزی
  • تعمیر لولای نوت بوک توشیبا ( انواع نوت بوک توشیبا به صورت تاشو و گردشی )
  • تعویض قاب انواع نوت بوک توشیبا
  • تعویض لولای انواع نوت بوک توشیبا
  • ترمیم و رفع شکستگی لولای نوت بوک توشیبا
  • جوش پلاستیک و رنگ انواع قاب نوت بوک توشیبا و قاب تبلت توشیبا و تمامی قاب های پلاستیکی
  • ارائه خدمات صافکاری و نقاشی انواع قاب های فلزی توشیبا

نمایندگی توشیبا و واحدهای تعمیرات توشیبا

کارشناسان نمایندگی توشیبا در دیگر واحدهای ریکاوری به رفع ایراد سایر محصولات توشیبا میپردازند. کارگاه‌های فنی این مرکز به صورت پارت های تفکیک شده راه اندازی شده است. این کارگاه ها به ابزارالات مدرن و درجه یک تجهیز شده است. خدمات رسانی به مشتریان توسط مدیریت مرکز تعمیرات نوت‌بوک توشیبا مورد نظارت قرار میگیرد. لپتاپ‌ها دارای صفحه نمایش بلور مایع هستند و چند طرح حافظه در آن ها برای RAM در نظر گرفته شده‌ است.

نوت بوک ها دارای یک صفحه کلید سرخود هستند و یک ماوس نیز روی صفحه زیرین آن ها وجود دارد. می توان صفحه ‌کلید و ماوس خارجی و جداگانه نیز به آن ها متصل کرد. چنانچه کاربران محترم مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه دیگر واحدهای تعمیرات توشیبا هستند، میتوانند به لینک مربوط مراجعه و وارد صفحه مرتبط با محصول موردنظر گردند.

Rate this post