جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

آموزش تعمیرات لپ‌تاپ توشیبا

آموزش تعمیرات لپ‌تاپ توشیبا طی دو دوره تخصصی و عمومی در نمایندگی توشیبا برگزار می‌گردد. در دوره‌های مذکور، مباحث و آموزش‌های لازم جهت تسلط بر حوزه تعمیرات لپ‌تاپ توشیبا تدریس می‌گردد. حضور در این دوره‌ها هم برای کاربران عادی لپ‌تاپ های توشیبا و هم برای فعالان این حوزه سود بخش است.

کارآموزان، با حضور در این دوره‌ها می‌توانند بر نوین‌ترین متدهای تعمیر مسلط گشته و به راحتی جذب بازارهای کار گردند. واکاوی و آنالیز فنی لپ‌تاپ های توشیبا، آشنایی با ساختار سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مدلهای گوناگون لپ‌تاپ توشیبا (به ویژه پرفروش‌ترین آنها)، آموزش اصولی و کاربردی تعمیرات بصورت کاملاً عملی، پشتیبانی کارآموزان بعد از دوره و مواردی از این دست؛ برخی از ویژگی‌های مرکز آموزش تعمیرات لپ‌تاپ توشیبا است. این ویژگی‌ها سبب تمایز و پیشروی این مجموعه در قیاس با سایر مجموعه‌های همکار گشته است.

آموزش تعمیر لپ تاپ توشیبا

مرکز آموزش تعمیرات لپ‌تاپ توشیبا

مرکز آموزش تعمیرات لپ‌تاپ توشیبا فضای آموزشی خود را به پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیر و ترمیم تجهیز نموده است. بدین وسیبه امکانی را فراهم آورده تا کارآموزان محترم با کار در این فضا، بر جدیدترین متدها و ترفندهای تعمیر مسلط گردند.

متقاضیان حضور در دوره‌های آموزش تعمیرات لپ‌تاپ توشیبا می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب سایت جهت ثبت نام اقدام نمایند. کاراموزان با حضور در دوره‌های آموزش تعمیرات لپ‌تاپ toshiba بر مباحث فوق تخصصی این حوزه مسلط میگردند. آنها این مباحث را در طول دوره و در فرآیندهای تعمیر بکار می‌گیرند.

تدریس پیچیده‌ترین متدهای تعمیر و نوین‌ترین روشهای بهسازی و ارتقاء دستگاه‌های توشیبا در این مرکز سبب گشته تا این مجموعه بدل به پیشروترین مرکز در حوزه آموزش تعمیرات لپ‌تاپ توشیبا گردد. دوره‌های آموزش تعمیرات توشیبا و مباحث تدریس شده در هر یک از این دوره‌ها در بخش‌های آتی معرفی می‌گردند.

سرفصل‌های آموزش تعمیرات لپ‌تاپ توشیبا

مدار AC و DC، شناسایی قطعات الکتریکی و الکترونیکی مقاومت، خازن، فیوز، سلف، دیود، ترانزیستور، آی‌سی، ترانس، کریستال، چیپ‌ست ها، پردازنده، بافر، بایوس، B ,S.B.I/O ,SOUND IC ,CLOCK ,LAN

هیتر، هویه LMD، هویه SMD، انواع پنس، خارباز کن، اسپتول، لوپ، مولتی‌متر، خازن‌سنج، آی‌سی کش ساکشن، قلع کش، خمیر فلکسی، مایع فلکسی، تمیزکننده ها، ابزار الکترونیک، سیم قلع، منبع تغذیه، فانکشن جنریتور، اوسیلوسکوپ، دستگاه تعمیر باتری

شناسایی انواع CD، DVD. نحوه صحیح باز و بستن. شناسایی قطعات. تعمیرات برد اصلی. اصول کار سنسورها و عیب‌یابی آن. شناسایی انواع موتور و استپ موتور. عیب‌یابی و تعویض اپتیک. تنظیم پتانسیومتر. تعویض و تست دکمه. تست و تعمیر قفل درب. مگنت و عیب‌یابی آن. تست کابلهای فلت. نحوه تست و تنظیم اپتیک. بررسی مشکلات مکانیک و رفع خرابی‌های رایج در مرکز آموزش تعمیرات لپ‌تاپ توشیبا

شناسایی انواع هارد دیسک. شناسایی ساختمان داخلی. ولتاژگیری برد. شناسایی انواع برد و تعمیر. بدسکتور گیری. بازیابی اطلاعات. بررسی مشکلات دیتکت هارد دیسک. بررسی مشکلات FIRMWARE. نحوه جراحی هارد. تعویض هد و دیسک. مشکلات SMART. اندازه‌گیری سرعت. برداشتن پسورد هارد.

نحوه کارکرد تاچ پد و کیبورد، خطاها و نحوه ایراد یابین پسورد هارد.

ایرادیابی RAM، بررسی ایرادهای مختلف و ارتقاء آن.

نحوه صحیح باز و بستن انواع مدلهای لپ‌تاپ. شناسایی انواع برد و اطلاعات. بلوک دیاگرام. شناسایی و نحوه کارکرد انواع آی‌سی. شماتیک و رابط قطعات. تست و تجزیه و تحلیل رابط آی‌سی. تشخیص وظایف آی‌سی و چیپ‌ها I/O، N.B، S.B، SOUND، LAN، CLOCK، POWER. تست و پروگرام BIOS با دستگاه. تست و تعویض آی‌سی LOCKCHARGE. تست و تعویض  آی‌سی CONTROL.

بلوک دیاگرام و ساختمان داخلی آی‌سی‌ها. ولتاژگیری، فرکانس‌گیری، نمایش شکل موج. تست و تعمیر مدار تغذیه CPU. تست و تعمیر مدار تغذیه RAM. تست و رفع مشکلات FAN. کار با دیباگر. استفاده از انواع امیلاتور. تعویض و ریبال انواع چیپ . کار با شابلون و فیکسچر. انواع توپ قلع. استفاده از ابزارهای تعویض چیپ. کار با انفرارد. کار با BGA ماشین. نکات کلیدی تعویض چیپ. تست و تعمیر چیپ گرافیک. تست و تعمیر آمپلی‌فایر در مرکز آموزش تعمیرات لپ‌تاپ توشیبا

تست، تعمیر و عیب‌یابی اسپیکر و مشکلات مربوط به آن.

نحوه صحیح باز و بستن، تعویض سوکت و تعویض کابل، عیب‌یابی و تعویض المانهای معیوب در ولتاژگیری صحیح قسمتهای مختلف کار با مدار تست.

نحوه صحیح باز و بستن. ولتاژگیری، سنجش آمپر. تشخیص سلول معیوب. شارژ صحیح باتری. اضافه کردن سلول به باتری. استفاده از دستگاه REPOWER برای تعمیر باتری بدون نیاز به باز کردن آن. تشخیص سلامت باتری بر حسب درصد. دریافت مشخصات کامل باتری اهم از شرکت سازنده. تاریخ ساخت، تعداد سلول و موارد دیگر جهت تعمیر یا تعویض صحیح. مشکلات عدم شناسایی باتری.

شناسایی انواع های‌ولتاژ در LED. اصول کار های‌ولتاژ. شناسایی قطعات و المانهای برد. شناسایی انواع ولتاژ ورودی. شناسایی ولتاژ تحریک. نحوه تست های‌ولتاژ. نحوه تست لامپ LCD. نحوه تست LED. نحوه استفاده از های‌ولتاژ UNIVERSAL. تست های‌ولتاژ در مرکز آموزش تعمیرات لپ‌تاپ توشیبا

بررسی و عیب یابی هارددیسک لپ تاپ، تعمیر خرابی لپ تاپ ، رفع بد سکتوری هارد و یا رفع مشکل عدم شناسایی هارد توسط لپ تاپ

سایر مباحث دوره آموزش تعمیرات لپ‌تاپ توشیبا عبارتند از:

  • آشنایی با عملکرد مدارات SOUND , RST , PWM , VCORE و ولتاژهای رایج در این بخش‌ها
  • راههای رفع مشکل ایرادات شایع مدارات RST , PWM , VCORE MAXIM, IC S,CLOCK
  • آشنایی با استراکچر یا ساختار الکترومکانیکی درایو DVD-RW
  • آشنایی و رفع مشکلات خرابی‌های مربوط به کیبورد
  • آموزش نحوه تعویض انواع دکمه‌های کیبرد و رفع مشکلات کابل فلت کیبورد
  • آشنایی با مشکلات رایج صدا ( چیپ صدا و اسپیکرها )
  • آموزش نحوه تعویض و تشخیص خرابی‌های آی‌سی صدا

 

  • آشنایی با ولتاژهای مدار صدا در مرکز آموزش تعمیرات لپ‌تاپ توشیبا
  • آشنایی کامل با عملکرد CPU و نحوه تست آنها و تست سوکت‌های مادربرد
  • شرح کامل بخش‌های داخلی وایرلس
  • آشنایی کامل با انواع LED , LCD در سایزها و انوع‌ مختلف (نحوه تشخیص LCD , LED)
  • آموزش بررسی LED و LCD های شکسته برای تعمیر انواع LED و LCD سوخته
  • بررسی اشکالات هنگ، ریست، داغ کردن لپ‌تاپ، بالا آمدن رندم ویندوز و اشکال صفحه آبی
  • روشهای نصب ویندوز، آموزش نصب آی‌او‌اس و ریختن دور سیستم عامل با نصب درایورهای اصلی
  • بررسی قطعات الکترونیکی تشکیل دهنده روی مادربرد لپ‌تاپ
  • شناخت چیپ های تشکیل دهنده مهم در سخت افزار لپ‌تاپ
  • آشنایی با درجه حرارت هیتر و هاتگان برای تعویض چیپ روی مادربرد لپ‌تاپ

 

  • بررسی شماتیک کلی لپ‌تاپ و آنالیز مدلهای مختلف در بازار
  • عملکرد کارت دیباگر لپ‌تاپ برای عیب‌یابی
  • آشنایی با مدار بلوتوث و قطعات تشکیل دهند برد بلوتوث
  • بررسی کدهای خطای عیب یاب های مختلف لپ‌تاپ
  • آشنایی با سوکت های مجازی cpu و روش کار با آن
  • آموزش باز و بسته کردن لپ‌تاپ
  • ارتباط قطعات تشکیل دهنده روی برد لپ‌تاپ
  • نقشه خوانی عمومی لپ‌تاپ و بررسی یک نوع نقشه
  • آموزش تعمیر و تعویض جک پاور لپ‌تاپ در مرکز آموزش تعمیرات لپ‌تاپ توشیبا
  • آشنایی با ولتاژ های انواع آداپتور سوکت شارژ آداپتور و مدار پاور
  • آشنایی کامل با ساختار یا استراکچر شارژر لپ‌تاپ
  • آموزش تعمیر و تعویض سوکت‌های مادربرد اعم از USB , SERIAL , HDMI , LAN

دوره تخصصی آموزش تعمیرات توشیبا

متقاضیان شرکت کننده در دوره آموزش تعمیرات لپ‌تاپ توشیبا اطمینان داشته باشند که با حضور در این دوره تخصصی‌ترین ترفندها و راهکارهای بازیابی، بهسازی، ارتقاء و تعمیرات لپ‌تاپ توشیبا را فراخواهند گرفت. تأکید ما بر این موضوع و اطمینان از وقوع آن، به دلیل همکاری با برترین اساتید کشوری این حوزه است.

اساتید این دوره ضمن دارا بودن عالی‌ترین سطح دانش فنی در تعمیرات دستگاه‌های توشیبا، بدلیل حضور در دوره‌های تخصصی بین‌المللی، بر پیشرفته‌ترین متدهای این حوزه مسلط بوده و آنها را با شما به اشتراک می‌گذارند. آموزش نکات مهم در تعمیرات لپ‌تاپ توشیبا تعهد ما به شماست.

هدف از برگزاری دوره‌های عمومی آموزش تعمیرات لپ‌تاپ توشیبا آشناسازی داوطلبان مبتدی با مباحث و سرفصل‌های ابتدایی تعمیرات لپ‌تاپ توشیبا است. آشنایی با ساختار کلی دستگاه، بررسی سیستم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، آشنایی با تجهیزات ابتدایی تعمیر، شیوه اسمبل و دیس اسمبل کردن لپ‌تاپ. مواردی از این دست، برخی از مباحث تدریس شده در دوره عمومی آموزش تعمیرات لپ‌تاپ توشیبا است.

آشنایی با این مباحث سبب هر چه تخصصی‌تر شدن عملیات تعمیر در کارگاه‌ها گشته است. این امر به سبب تأکید بر مهارت‌های ابتدایی تعمیر، سطح کیفی آموزش را ارتقاء میدهد. بدیهی است حضور در این دوره، تنها برای داوطلبان مبتدی و ناآشنا با مبحث تعمیرات، ضروری است. در صورت محرز گشتن مهارت داوطلب بر این مباحث، نیازی به حضور وی در دوره عمومی آموزش تعمیرات لپ‌تاپ توشیبا نیست.

نمایندگی توشیبا و واحدهای تعمیرات توشیبا

نمایندگی توشیبا در بخش «فروش» عرضه‌کننده تمامی تولیدات کمپانی توشیبا، در بخش «خدمات پس از فروش» ارائه‌دهنده تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی. در پارت‌های آموزش برگزارکننده دوره‌های آموزش تعمیرات، نظیر آموزش تعمیرات لپ‌تاپ توشیبا و… است.

خدمات ارائه شده در این مرکز، محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات کمپانی توشیبا را در برمی‌گیرد. سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی توشیبا دربردارنده محصولاتی نظیر تبلت، نوت‌بوک، فتوکپی، پرینتر، تلفن همراه، هارددیسک، تلویزیون و… هستند. نمایندگی توشیبا به یُمن حضور نیروی انسانی متخصص و ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به کاربران توانسته است اطمینان و رضایت مشتریان خود را بیش از پیش به خود جلب نماید. دیگر واحدهای تعمیرات توشیبا در بخش زیر معرفی گشته‌اند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر صفحات وب سایت قابل پیگیری و مطالعه است

لینک های مفید

5/5(1 امتیاز)