جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

دستگاه فتوکپی توشیبا ۴۵۵

دستگاه فتوکپی توشیبا ۴۵۵ با امکانت پیشرفته مخصوص محیط های کاری طراحی شده است. این دستگاه مجهز به یک اسکنر رنگی است که می تواند به شبکه متصل شود. ظرفیت E-Studio 455 توشیبا چاپ تیراژی معادل ۳۰۰۰۰ برگ است. در هر دقیقه ۴۵ برگ را چاپ می کند. دستگاه فتوکپی۴۵۵ توشیبا می تواند ۱۷×۱۱ سند را در خود جای دهد و چاپ کند. سرعت اسکن بسیار بالایی دارد. توانایی و ظرفیت این مدل از دستگاه فتوکپی توشیبا بسیار بالا است و می تواند ۳۲۰۰ برگ کاغذ را در خود جای می دهد.

به کمک سیستم دوبلکس دستگاه فتوکپی توشیبا ۴۵۵ می توانید به راحتی چاپ و اسکن های دورو انجام دهید. قابلیت نصب فکس را دارد و به این ترتیب امکانات جانبی فوق العاده ای را در اختیار کاربران می گذارد. در کل باید بگوییم که دستگاه فتوکپی toshiba455 یک همه کاره همه فن حریف است. برای تعمیرات دستگاه کپی اعتماد به هر مرکز مدعی جایز و عاقلانه نیست.

دستگاه فتوکپی توشیبا ۴۵۵

تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا ۴۵۵

برای تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا ۴۵۵ به تخصص و مهارت کارشناسان و تکنسین های این مرکز تکیه کنید. این دستگاه همانند بسیاری دیگر محصولات کمپانی توشیبا ساختاری پیچیده و منحصر به فرد دارد که حتما باید به کمک یک کارشناس ماهر و خبره مورد بررسی قرار بگیرد . تنها در این صورت است که عیب یابی دقیقی از دستگاه به عمل می آید و مسیر تعمیر ترمیم به درستی انتخاب و اجرا می شود.

آموزش رفع خطای کد 455 در دستگاه کپی توشیبا

آموزش رفع خطای کد 455 در دستگاه کپی توشیبا e studio 455، در این بخش از سایت قرار گرفته است. این ارور یکی از رایج ترین کدهای خطا در دستگاه مورد بحث بوده و کاربران به دفعات زیادی با آن مواجه می شوند. ارورهای کپی معمولا به گونه ای هستند که کار دستگاه را مختل می کنند و کاربران را با دردسرهایی مواجه می سازند. لذا لازم است که منشأ بروز این کدها را شناخته و در اسرع وقت آنها را برطرف نمایید.

در ادامه می توانید مراحل برطرف کردن کد خطای c455 را که در دستگاه کپی e studio 455 بروز پیدا می کند، به صورت تصویری مشاهده نمایید. تماشای فیلم آموزش رفع خطای کد c455 در دستگاه کپی توشیبا e studio 455 به شما عزیزان این امکان را می دهد که مشکل دستگاه را بدون مراجعه به مرکز تعمیرات برطرف نمایید. چنانچه در طول اجرای مراحل با مشکل مواجه شده و یا مشکل برطرف نشد، متخصصین تعمیر دستگاه کپی در نمایندگی توشیبا، راهنمایی های لازم را به شما ارائه خواهند داد.

خدمات تعمیرگاه دستگاه فتوکپی toshiba455

  • بررسی تغذیه‌کننده کاغذ دستگاه فتوکپی toshiba455
  • انجام سرویس‌های کلی و مداوم دستگاه فتوکپی۴۵۵ توشیبا
  • بررسی مکانیزم کار سولونویید دستگاه کپی توشیبا ۴۵۵
  • اصلاح و بازیابی موتور الکتریکی دستگاه فتوکپی toshiba455
  • عیب‌یابی خطاهای دستگاه کپی در مرکز تعمیر دستگاه فتوکپی۴۵۵ توشیبا
  • تعمیر AC power و تعمیرات بخش High Voltage دستگاه کپی۴۵۵ توشیبا
  • نظافت و سرویس دستگاه در مرکز تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا ۴۵۵
  • شارژ کاتریج دستگاه فتوکپی توشیبا ۴۵۵ با مواد مصرفی مرغوب و سازگار با ساختار این دستگاه
  • رفع مشکلات مربوط به یونیت فیدر دستگاه فتوکپی toshiba455
  • تعویض پیکاپ دستگاه فتوکپی۴۵۵ توشیبا
  • انجام تنظیمات و تعمیرات مرتبط با بورد دستگاه فتوکپی toshiba455
  • عیب‌یابی درام در مرکز تعمیر دستگاه فتوکپی۴۵۵ توشیبا
  • تعویض و تعمیر انواع قطعات فنی دستگاه فتوکپی توشیبا ۴۵۵
  • اصلاح، تعمیر و تعویض قطعات فیوزینگ دستگاه فتوکپی۴۵۵ توشیبا

سرویس در محل دستگاه فتوکپی۴۵۵

اگر به عنوان کاربر دستگاه فتوکپی توشیبا ۴۵۵ هم اکنون با درگیری ها و اختلالاتی در دستگاه خود روبه رو هستید، می توانید در کمترین زمان ممکن از خدمات سرویس در محل دستگاه کپی ۴۵۵ توشیبا بهر ببرید. در این سرویس دیگر نیاز به حمل و جابه جایی دستگاه ندارید. فقط کافی است با مرکز تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا تماس بگیرید و درخواست خود را مبنی بر تمایل استفاده از این سرویس ثبت کنید.

کارشناسان مربوطه در اولین فرصت با شما تماس می گیرند و پس از انجام هماهنگی های لازم، تعمیرکار مجرب و متعهد را به محل اعزام می کنند. با استفاده از سرویس در محل توشیبا نه تنها در زمان و هزینه های خود صرفه جویی می کنید و دغدغه حمل وجابه جایی دستگاه را نخواهید داشت، بلکه بهترین و با کیفیت ترین خدمات را بدون هیچ زحمت دریافت می کنید و شخصا بر مسیر تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا ۴۵۵ نیز نظارت خواهید داشت.

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی

دستگاه کپی امروزه در ادارات و سازمان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه به تناسب کارایی بسیار بالایی که دارد، درگیر استهلاک شدیدی هم می شود که نیاز آن را برای دریافت سرویس های تعمیراتی دو چندان می کند. در پایگاه تعمیر دستگاه کپی همه مشکلات این دستگاه پر کاربرد را بررسی و ارزیابی می کنیم.

در این پایگاه مهم نیست که دستگاه کپی شما از کدام برند و از چه مدلی است. تعمیرکاران به اندازه کافی در حوزه کاری خود تخصص و مهارت دارند و می توانند صفر تا صد خدمات این حوزه را حمایت و پشیبانی کنند. همه سرویس ها تعمیراتی همراه با گارانتی و ضمانت نامه رسمی و کتبی نمایندگی توشیبا ارائه می شود.

کاربران می توانند اطمینان کامل داشته باشند که خدماتی بدیع و بی نظیر را دریافت خواهند کرد. به علاوه می توانند از طریق این درگاه امن و ایمن تمامی لوازم مصرفی اولیه و سازگار با دستگاه کپی خود را تهیه کنند.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی توشیبا و محصولات مربوط به آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

محصولات توشیبااطلاعات بیشتر »
سوالات متداول توشیبااطلاعات بیشتر »
اخبار توشیبااطلاعات بیشتر »
مقالات توشیبااطلاعات بیشتر »
Rate this post