- در سیستم سرویس درمحل توشیبا شما می توانید تمامی پرسشهای خود را با کارشناس اعزامی در میان گذاشته و نسبت به رفع و حل آنها اقدام نمایید.
- کارشناس اعزامی جهت سرویس در محل توشیبا پس از اتمام کار، راهکارهایی جهت افزایش عمر مفید دستگاه به شما آموزش خواهد داد.
- در صورت درخواست شما، مشاوره و راهنماییهای در زمینهی خرید و تعمیر دیگر محصولات توشیبا ارائه میگردد.
- پیش از اقدام به تعمیر توسط کارشناسان سرویس در محل توشیبا میتوانید از میزان هزینه و دستمزد اطلاع یابید.
- با بهرهمندی از این سیستم سرویس در محل توشیبا نیازی به صرف انرژی و زمان برای یافتن تعمیرگاه نخواهید داشت.
- با استفاده از این سرویس از مشکلاتی که ممکن است در حین جابجایی دستگاه رخ دهد، پیشگیری میگردد. (مشکلاتی نظیر ضربه خوردن، گم شدن برخی از قطعات، شکستگی و … )
- در این روش نیازی به پرداخت هزینههای اضافی برای حمل دستگاه و جابجایی آن نخواهید داشت.
- به دلیل انجام سرویس در محل، میتوانید بر مراحل تعمیر دستگاه خود نظارت داشته باشید.
- تمامی مراحل تعمیر پس از کسب اجازه و تأیید صاحبان دستگاه انجام خواهد شد.
سرویس در محل توشیبا
استفاده از سرویس در محل توشیبا مناسب برای آندسته از کاربرانی است که امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه را ندارند. این گروه از کاربران میتوانند از طریق راههای ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان سرویس در محل توشیبا تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به اعزام کارشناس تعمیر را ثبت نمایند.
بلافاصله پس از تماس متقاضی، کارشناسان ما با صاحب دستگاه تماس گرفته و هماهنگی موردنیاز جهت حضور در محل را انجام میدهند. تمامی خدمات ارائه شده در سیستم «سرویس در محل توشیبا» مشمول گارانتی و ضمانت است. در این روش تمامی عملیات عیبیابی، تعمیر و سرویس، در محل انجام شده و نیازی به خارج کردن دستگاه و جابجایی آن نیست.
بعلاوه کارشناسان اعزامی ما آرشیوی از قطعات جانبی را با خود به همراه دارند تا در صورت خرابی هر یک از قطعات، بیهیچ فوت وقتی، نسبت به تعویض آنها اقدام نمایند. استفاده از سرویس در محل توشیبا علاوه بر صرفهجویی در زمان، زمینهساز کاهش هزینههایی است که ممکن است صاحبان دستگاه، جهت حمل و جابجایی آن متحمل گردند. بعلاوه با حضور کارشناس سرویس در محل این امکان فراهم میگردد تا با نظارت بر جریان کار و چگونگی تعمیر دستگاه از کیفیت کار و تعمیراتِ ارائه شده اطمینان حاصل شود.
مزایای استفاده از سرویس در محل توشیبا
واحدهای تعمیرات توشیبا
تعمیرات توشیبا و رفع اختلالات ایجاد شده در دستگاههای این برند ادعای بسیاری از مراکز فعال در این عرصه است. لیکن تعمیرات انجام شده در این راستا – با توجه به پیشرفت لحظه به لحظه تکنولوژیهای بکار رفته در این تولیدات- میبایست بدست کارشناسانی انجام پذیرد که ضمن بهرهمندی از تجهیزات هوشمند، دانش فنی موردنیاز را همگام با فنآوریهای روز دنیا کسب کرده باشند.
عدم توجه به این امر و مراجعه به مراکز غیرمجاز جهتِ تعمیرات توشیبا، سبب میگردد تا بسیاری از دستگاهها پس از تعمیر، هیچگاه کیفیت اولیه خود را بازنیابند و گاه با خرابی بیش از پیش، امکان بهبود و تعمیر آنها برای همیشه از میان برود. پیشنهاد ما آن است که پیش از مراجعه به یک مرکز جهتِ تعمیرات توشیبا از مجاز و استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنید. مجاز بودن یک مرکز به کاربر این اطمینان را میبخشد که خدمات ارائه شده در آن مبتنی بر اصول و ضوابط استاندارد شرکتی و با نظارت سازمانهای بالاتر انجام میپذیرد.
مرکز تعمیرات توشیبا با آگاهی از کاستیهای موجود در این عرصه، در راستای تأمین و برآوردهسازی نیازهای کاربران به یک مرکز مجاز و استاندار راهاندازی شده است. مدیریت این مجموعه کلیه خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز را بدلیل اطمینان از سطح تسط و مهارت کارشناسان و مهندسان خویش گارانتی و ضمانت نموده است.
این مرکز به شما این اطمینان را میدهد که کارشناسان تعمیر تا حصول نتیجه رضایتبخش در کنار شما خواهند بود. شایان ذکر است خدمات مرتبط با برخی از دستگاه، با استفاده از سیستم سرویس در محل توشیبا ارائه میگردد. واحدهای تعمیرات توشیبا در بخش زیر معرفی میشوند.
خدمات سرویس در محل توشیبا
- سرویس در محل پرینتر توشیبا
- سرویس در محل اسپیلت توشیبا
- بازیابی اطلاعات هارد توشیبا در محل
- سرویس در محل تلویزیون توشیبا
- سرویس در محل مانیتور توشیبا
- سرویس در محل دستگاه کپی توشیبا
تحویل در محل توشیبا
سرویس دیگری که امکان دریافت آن از طریق یک تماس با کارشناسان نمایندگی توشیبا امکانپذیر است سرویس در محل توشیبا برای گوشیهای توشیبا است. نمایندگی توشیبا در راستای ارائه خدماتی متمایز و در جهت رفع نیاز کاربران گرامی امکان تحویل در محل گوشیهای آسیب دیده را فراهم نموده است. بدین شرح که در صورت تمایل مشتری نیرویی جهت تحویل موبایل به محل موردنظر مشتریان اعزام شده و گوشی را تحویل میگیرد. پس از طی روند تعمیرات گوشی توشیبا موردنظر مجدداً در محل موردنظر مشتری تحویل داده خواهد شد. در صورتیکه به هر دلیل امکان مراجعه به نمایندگی را ندارید میتوانید از خدمات تحویل در محل بهرهمند شوید.
نمایندگی توشیبا
نمایندگی توشیبا با تجهیز کارشناسان خویش به امکاناتِ پیشرفتۀ فروش و تعمیر توانسته است خود را به عنوان یکی از مراکز پیشرو در این دو حوزه مطرح سازد. نمایندگی توشیبا در بخش «فروش» عرضهکنندۀ تمامی تولیدات کمپانی توشیبا و در بخش «خدمات پس از فروش» ارائهدهندۀ تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات توشیبا است. خدمات ارائه شده در این مرکز، محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات کمپانی توشیبا را در برمیگیرد. خدمات ارائه شده در این مرکز دربردارنده محصولاتی نظیر تبلت، نوتبوک، فتوکپی، پرینتر، تلفن همراه، هارددیسک، تلویزیون و … هستند.
تمامی سرویسهای ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهای جهانی است که از سوی شرکت سازنده مطرح شدهاند. مدیریت این مجموعه کلیه خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز را بدلیل اطمینان از سطح تسط و مهارت کارشناسان و مهندسان خویش گارانتی و ضمانت نموده و به شما این اطمینان را میدهد که کارشناسان تعمیر تا حصول نتیجه رضایتبخش در کنار شما خواهند بود. شایان ذکر است خدمات مرتبط با برخی از دستگاه، با استفاده از سیستم سرویس در محل توشیبا ارائه میگردد.
لینکهای مفید
تعمیرات در محل دل / تعمیرات در محل برادر / تعمیرات در محل زیراکس / تعمیرات در محل پاناسونیک / تعمیرات در محل ریکو / تعمیرات در محل لنوو / تعمیرات در محل سامسونگ / تعمیرات در محل اپل / تعمیرات در محل کونیکا مینولتا / تعمیرات در محل کانن / سرویس در محل ایسر / سرویس در محل شارپ / سرویس در محل سونی / سرویس در محل فوجیتسو / سرویس دستگاه کپی توشیبا در محل / سرویس در محل تلویزیون توشیبا